נעל הזהבי: כוכב RF כבר הבטיח עוד חצי מיליון דולר לכיסו

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

הכוכב הישראלי רשם כבר 23 שערי ליגה אחרי ה-2:4 על ג'יאנגסו: "זהב יוקרתי. בדרך הבטוחה לתואר מלך השערים". אז כמה שווים השערים ומה הרוויח עד כה העונה? הכל כאן

(גודל טקסט)

ערן זהבי לא עוצר. הכוכב הישראלי הלוהט של גוואנגז'ו RF המשיך היום (רביעי) במשכת הכיבושים הבלתי נגמרת שלו עם שער נהדר ב-2:4 של קבוצתו על ג'יאנגסו סונינג. "זהב יוקרתי", נכתב בסוהו הסיני ובו הכתירו את הדהירה המדהימה של RF לחלק העליון כהצלחה אדירה, מרביתה רשומה כמובן על גבו של הישראלי.

"בדרך הבטוחה לנעל הזהב, אין מי שיעצור אותו וזה יהיה מפתיע מאוד אם מישהו יוכל לסכן אותו", הוסיפו על זהבי שרשם תשעה שערי ליגה רק בארבעת המחזורים האחרונים וכמובן שמבחינתו שערים שווים גם לא מעט כסף.

23 שערי ליגה (מלך השערים בפער של עשרה מסגנו) כבר יש לכוכב הישראלי הבלתי מעורער, כשהוא מרוויח 20 אלף דולר על כל שער בליגה, חישוב מהיר מעמיד אותו על 460 אלף דולר רק משערי ליגה העונה. לא רע, כשמדובר בשכר שגבוה כמעט פי שלוש מלא מעט משחקני ליגת העל. אם תוסיפו את השערי בגביע זהבי שילשל לכיסו עוד 30 אלף דולר למרות ה-7:2 לאברגרנדה. כמעט חצי מיליון דולר ועוד הרגל נטויה, ואצל זהבי היא ועוד איך נטויה.

זהבי הפך כאמור למלך השערים של גוואנגז'ו RF בכל הזמנים עם 44 שערים בכל המסגרות. החלוקה? 34 שערי ליגה ו-10 שערים בגביע. רביעי ברשימה נמצא אגב איגביני יעקובו הניגרי. בסך הכל זהבי הבטיח לעצמו העונה 8.1 מיליון דולרים עד כה. שמו של הישראלי הלוהט מוזכר במועדונים גדולים יותר בסין, אך בקצב הנוכחי אם RF תישאר במיקום שלה, היא תהיה במוקדמות ליגת האלופות של אסיה, הישג שעשוי להשאירו במועדון.


המלך של סין, זהבי והחברים (הליגה הסינית)

ערן זהבי העלה ברשת הסינית "מיהאו" תמונות של השחקנים בחדר ההלבשה. "נמשיך לעבוד קשה למען האוהדים. אנחנו צריכים לנוח עכשיו אחרי רף המשחקים האלה ולהתכונן למשחק הבא", כתב. זהבי גם הביע תנחומים למשפחות הרוגים ברעידת האדמה שהיתה בסין. 


זהבי והחגיגות בחדר ההלבשה (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי