שנחאי שנואה מציעה לערן זהבי מיליון דולר לחודש

ערן זהבי עם רנאטיניו
ערן זהבי עם רנאטיניו | הליגה הסינית

הקבוצה הסינית מוכנה גם לשלם 25 מיליון דולר לגוואנגז'ו ר.פ עבור הכוכב, שנכלל בנבחרת העונה. פאולו סוזה חתם בטיאנג'ין קואנג'יאן, קנבארו עבר לגוואנגז'ו אברגרנדה. הולק נבחר לשחקן העונה של Whoscored

(גודל טקסט)
שלב הסיכומים בליגה הסינית: ערן זהבי נכלל בנבחרת השנה של סוכנות הידיעות המקומית "קסיאהו.נט" יחד עם הולק הברזילאי, אסקיאל לאבצי וריקרדו גולארט. מאמנו דראגן סטויקוביץ' נבחר למאמן העונה בזכות הכדורגל ההתקפי והמאבק על העלייה לליגת האלופות של אסיה למרות התקציב הנמוך.


בתוך כך פורסם ששנחאי שנואה הציעה לזהבי שכר מדהים של מיליון דולר לחודש אם יעבור לשורותיה ומוכנה לשלם עליו 25 מיליון דולר לגוואנגז'ו ר.פ. בשלב זה הדברים עדיין מוקדמים ואין מו"מ בין הצדדים. ר.פ לא מוכנה למכור את זהבי, אבל תיאלץ לדרג את שכרו כדי להשאירו.




קבוצה נוספת שעשויה לנסות להחתים את הכוכב הישראלי היא טיאנג'ין קואנג'יאן, שהחתימה באופן רשמי את פאולו סוזה כמאמנה החדש במקום פאביו קנבארו שעבר לגוואנגז'ו אברגרנדה. "אנחנו מקווים שסוזה יוליך אותנו להישגים גדולים בעתיד. ניתן לו את התמיכה האפשרית", אמרו במועדון לאחר החתימה.


אקס מכבי תל אביב חתם לשנתיים ולפי הדיווחים היה רוצה לראות זהבי אצל בקבוצה. הפורטוגלי יאמן את הקבוצה בליגת האלופות של אסיה אחרי שסיימה במקום השלישי את העונה האחרונה. בהודעה הרשמית של הקבוצה הושמט שמה של מכבי תל אביב כאחת הקבוצות אותן אימן סוזה. האם מדובר בטעות או שלא מדובר לדעתם בקבוצה אטרקטיבית? מאוחר יותר, אתר Whoscored בחר בהולק לשחקן העונה בליגה הסינית, כשזהבי סיים במקום הרביעי בלבד. 


רשמי: פאולו סוזה הוצג כמאמן צ'וונג'יין בחגיגת סוף העונה של הקבוצה, שנפרדה מקנבארו
מכבי תל אביב לא הוזכרה בהודעה הרשמית ברשימת הקבוצות שאימן pic.twitter.com/FlZcJSMJ78

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) November 6, 2017
 

Perhaps to be expected, but Hulk is our Chinese Super League player of the season pic.twitter.com/4TTdXaQANl

— WhoScored.com (@WhoScored) 6 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי