סינסינטי הכריזה על צירוף קינן: "ווינר, מנהיג ומודל לחיקוי"

דקל קינן
דקל קינן | צילום: ערן לוף

הבלם בן ה-33, שכידוע יעזוב בינואר הקרוב את מכבי חיפה ויעבור לליגת המשנה בארצות הברית, זכה למילים חמות ממאמנו החדש: "הייתה לו קריירה נפלאה בישראל ובבריטניה ואנחנו מאושרים שהוא בחר להצטרף אלינו"

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה הודיעה על עזיבתו של דקל קינן לסינסינטי מהליגה השנייה בארצות הברית כבר אתמול (חמישי), אבל הערב הגיעה ההודעה גם מקבוצתו החדשה של הבלם.

סינסינטי FC הכריזה הערב גם כן על צירופו של הישראלי בן ה-33, והמאמן אלן קוך, שאף הגיע לצפות בקינן במשחקיו במכבי חיפה, אמר לאתר הרשמי: "דקל קינן הוא מנהיג. הייתה לו קריירה נפלאה בישראל ובבריטניה ואנחנו מאושרים שהוא בחר להצטרף אלינו בסינסינטי. אנחנו מקבלים בלם מצוין שיהווה תוספת כוח משמעותית לסגל שלנו ומעבר לכך ישמש דוגמא פנטסטית לצעירים שבקבוצה. מדובר בווינר ואנחנו נרגשים לקבל אותו ואת משפחתו באוהיו".




קינן עצמו, שיצטרף לקבוצה רק בינואר לאור העובדה שכעת הליגה שם הסתיימה והקבוצה בפגרה, חתם היום על החוזה בסינסינטי, אך טרם התראיין לאתר הקבוצה ורק אמר בוידיאו קצר שפורסם בטוויטר: "שלום חברים, אני דקל קינן, בלם מישראל, ושמעתי המון על סינסינטי ועל האוהדים הנפלאים. לא יכול לחכות להגיע ולשחק עבורכם. נתראה בקרוב"


BREAKING: #FCCincy announce the signing of Israeli defender, @DekelKeinan!

Read More ➡️ https://t.co/ARV0fBgQSi#WelcomeDekelpic.twitter.com/LM2zU7cq09

— FC Cincinnati (@fccincinnati) November 10, 2017


במכבי חיפה אמרו הבוקר לספורט1 על בחירתו של קינן: "הוכחנו כי מדובר במועדון גדול שיודע להעריך את הרצון של שחקני הבית והכוכבים שלה. דקל נתן את כל כולו למכבי חיפה והיא החזירה לו".

New signing @DekelKeinan had a few s to offer the & faithful! #WelcomeDekelpic.twitter.com/9Pwj6zawuv

— FC Cincinnati (@fccincinnati) November 10, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי