מנכ"ל צסק"א: ההיעדרות של נאתכו תקשה עלינו מול יונייטד

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | AFP

באבייב מודאג מהעובדה שהקשר הישראלי לא ישחק במחזור הסיום של האלופות, גם המאמן הודה: "בעיה קשה". הפרשנים פרגנו: "שיחק היטב ב'עמדה של אנדראה פירלו'"

(גודל טקסט)

צסק"א מוסקבה מאוד מודאגת מהעובדה שביבראס נתאכו ספג צהוב בניצחון אמש (רביעי) 0:2 על בנפיקה ליסבון, שימנע ממנו לשחק במשחק המכריע באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד במחזור הסיום של שלב הבתים.

מנכ"ל צסק"א, רומן באבייב, אמר על היעדרותו של נאתכו: "בלי ורנבלום ונאתכו זו בעיה קשה בגלל ששני השחקנים האלה מנהלים את מרכז המגרש שלנו. הם שיחקו עד קצה גבול היכולת שלהם מול בנפיקה ונתנו משחק הקרבה גדול והם יחסרו לנו מול הקבוצה של זו'זה מוריניו. חבל מאוד שהם ספגו צהובים, אבל הרגשות השתלטו עליהם. נצטרך למצוא להם מחליפים שלא יהיו בכושר שלהם".

המאמן ויקטור גונצ'רנקו הציב את הקשר הישראלי בעמדה חדשה, עמדת עושה המשחק, והשחקן הגיב לכך בצורה נהדרת. בעיתון "ספורט אקספרס" העניקו לו את הציון 6 (גבוה בשביל הרוסים) וכתבו שהוא תפקד היטב ב-"עמדה של אנדראה פירלו". "משחק מאוד איכותי של נאתכו", נכתב, "הוא בישל את השער, וגם אם זה היה בנבדל זה בעיה של השופטים ולא שלו. הוא עבד קשה לאורך כל המשחק". גם בעיתון הפורטוגלי הפופולרי "או ז'וגו" פרגנו עם ציון 7.

נאתכו נגד בנפיקה
נאתכו נגד בנפיקה (AFP)

גונצ'רנקו הודה: "ההיעדרות שלו תהיה בעיה קשה עבורנו. אנחנו חייבים קודם כל לנצח בגומלין ולא לחשוב על הפרש שערים כי כרגע זו נראית כמו משימה בלתי אפשרית". הרוסים צריכים לנצח 0:6 כדי לעלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי