צפו: שער יפה לעומרי אלטמן מול קסנטי, סלטיק הושפלה מול הארטס

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | האתר הרשמי

ליגיונרים: קשר פנאתינייקוס פתח בהרכב ב-1:1 והוחלף בתוספת הזמן. ביטון לא שיחק ב-4:0 שקטע רצף של 69 משחקי ליגה ללא הפסד. קלאב ברוז' התפוצצה 0:5 על אנדרלכט, רפאלוב לא שיחק

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
סלטיק ספגה היום (ראשון) תבוסה משפילה ונדירה במחזור ה-19 של הליגה הסקוטית. האלופה, ללא ניר ביטון שנותר מחוץ לסגל, חטפה 4:0 מהארטס והיא עם הפסד ראשון במסגרות המקומיות מאז מאי 2016. גם הפעם זה היה מחוץ לסלטיק פארק, אך הפעם הוא היה כואב הרבה יותר עם הפסד ליגה ראשון אחרי 69 משחקים.


הארי קוקראן כבש ראשון בדקה ה-26, קייל לאפרטי הכפיל בדקה ה-35 ומנואל דויד מילינקוביץ' חתם עם צמד (48, 76 בפנדל). סלטיק עדיין מוליכה את הטלבה עם 41 נקודות בפסגה, ויש לה עוד משחק אחד חסר. כעת, הפער מאברדין השנייה עומד על שתי נקודות בלבד. 




קלאב ברוז' דרסה 0:5 את אנדרלכט בקרב הצמרת בבלגיה, ליאור רפאלוב נותר על הספסל. עבדולאי דיאבי הבקיע פעמיים (45+1, 45+2), רוד וורמר (57), יילה ווסן (73 בפנדל) והאנס ונאקן (87) הבקיעו.


FT: Club wint met forfaitcijfers van Anderlecht en boekt zijn grootste overwinning dit seizoen! Op naar de midweekmatch tegen KV Mechelen! #WeAreBruges#CluAndpic.twitter.com/rhfdi4B3Wi

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) December 17, 2017

ביוון, עומרי אלטמן העלה את פנאתינייקוס ליתרון, אבל קבוצתו שמטה נקודות יקרות מול קסנטי בקרב בין שתי קבוצות שמנסות להימלט מהתחתית. הקשר כבש את שערו השני העונה עם בעיטה שטוחה בדקה ה-18 וגם ספג כרטיס צהוב לפני שהוחלף בתוספת הזמן, וכעת הירוקים עם 16 נקודות במקום העשירי.


בבלגיה, בן רייכרט נותר על הספסל של זולטה ווארחם, שנכנעה 2:1 לאנטוורפן. קבוצתו של הקשר מדורגת במקום ה-11 בליגה. 

 

Celtic finally lose in Scotland. pic.twitter.com/aKXLgr8C97

— B/R Football (@brfootball) December 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי