קני סייף: "דקל קינן סיפר לי דברים חיוביים על סינסינטי"

קני סייף
קני סייף | AFP

במועדון האמריקאי שהצטרף העונה לליגת ה-MLS, שמחים מהחתמתו של קשר נבחרת ארצות הברית שהגיע מאנדרלכט בהשאלה עד תום העונה. ייתכן והישראלי יקבל דקות כבר במשחק הקרוב מול אטלנטה יונייטד

(גודל טקסט)
סינסינטי מליגת ה-MLS חוגגת את החתמת קני סייף שעבר אליה מאנדרלכט. הרכש הטרי שישחק עם דרכון אמריקאי, הושאל אתמול (רביעי) מהקבוצה של פרד רוטן. סייף שיחק חמש עונות בליגה הבלגית והייתה לו הצלחה גדולה בגנט, אבל הרבה פחות באנדרלכט. בסינסינטי משחקים בין היתר השוער הפולני פז'מיסלב טיטון, בעבר שוער לה קורוניה ואיינדהובן, ועמנואל לדסמה הארגנטינאי שישיחק במידלסברו.


סייף נחשב לשחקן הסגל הרחב של נבחרת ארה"ב ולכן בסינסינטי, שרק העונה צורפה ל-MLS, יש סוג של התרגשות לאחר שבשנה שעברה היא זכתה באליפות ה-USL, אבל הובסה במשחקה הראשון העונה בליגה הבכירה 4:1 מול סיאטל סונדרס. המשחק הקרוב של הקבוצה יהיה מול אטלנטה יונייטד בחוץ ביום ראשון, כך שיש לסייף יומיים להכין את עצמו וייתכן שיקבל כמה דקות.


דקל קינן היה מאלה שהמליצו לסייף להגיע. הבלם הישראלי משחק בסקרמנטו ריפבליק בליגה השנייה של ארה"ב, אבל הוא אמר לסייף שכדאי לו להגיע מאחר והוא נהנה מאוד בכדורגל האמריקאי, והקשר הודה שהוא שוחח עם קינן. סייף אמר לאתר של סינסינטי: "היו לקינן דברים חיוביים לומר על הקבוצה ועל הליגה. ובכלל על הכדורגל בארה"ב".


NEWS: #FCCincy have acquired midfielder Kenny Saief on loan from Belgian club @rscanderlecht. Welcome to #Cincinnati, Kenny!

: https://t.co/82lxyFMkmUpic.twitter.com/p2EXdmq89f

— FC Cincinnati (@fccincinnati) 6 במרץ 2019


בסינסינטי ציינו שסייף יוכל לתרום התקפית לקישור, שכרגע הוא יותר הגנתי, והוא יוכל לספק כדורים לחלוץ הניגרי פרננדו אדי שערכו כשני מיליון דולר. מי שעקב אחרי סייף ועשה הכל להשיג אותו בשבועות האחרונים היה המנהל הספורטיבי של המועדון לוק סאסנו.





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי