בגוואנגז'ו מבקרים: "זהבי לא עזר, דיא סבע מאכזב"

דיא סבע
דיא סבע | הליגה הסינית

אחרי שגוואנגז'ו ר.פ רשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר אי פעם בליגה הראשונה עם ההפסד בדרבי, החלוץ שהגיע מבאר שבע חטף: "איך אפשר להסביר את העובדה שהוא היה שם מלך השערים". גם זהבי לא נשאר נקי

(גודל טקסט)

אנדרסון טליסקה הברזילאי היה אתמול (שבת) גיבור הניצחון של גוואנגז'ו אברגרנדה ב-0:2 על גוואנגז'ו ר.פ בדרבי, כשכבש את שני השערים במשחק. בסוכנות הידיעות הסינית הייתה ביקורת על ערן זהבי אחרי שצוין כי הוא הבקיע בתשעה משחקים רצופים נגד היריבה העירונית ולראשונה הוא לא כבש מולה.

היה זה משחק הדרבי של גוואנגז'ו עם הכי מעט שערים בחמש השנים האחרונות. אחרי שנעשתה השוואה בין טליסקה לזהבי, נכתב גם: "בניגוד לטליסקה שיודע לבדו להבקיע שערים, זהבי נזקק למשחק הקבוצתי של חבריו כדי לכבוש. לצערו, המערך ההתקפי של קבוצתו לא בא לידי ביטוי במשחק וזהבי לא היה יכול לעזור".

בעיתון הסיני המקומי של גוואנגז'ו נכתב: "דיא סבע מאכזב בינתיים, הוא כנראה שיחק בליגה בה ההגנות יותר חלשות מאשר אצלנו, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שהוא היה שם מלך השערים". גם על מוסה דמבלה הייתה ביקורת אחרי שמתחילת העונה הוא מגלה יכולת חלשה: "זה נראה שהוא הגיע לעונת פרישה כדי לקבל את הפנסיה".


דיא סבע מימין (הליגה הסינית)

המאמן דראגן סטויקוביץ' ספג ביקורת אחרי שנאמר שפאביו קנבארו הערים עליו טקטית. סטויקוביץ' טען: "לא מבין מה טליסקה עושה בכלל בסין? הוא יכול לשחק בפרמיירליג. אי אפשר היה לעצור אותו". עם אמירות כאלה, עוד יגרשו את המאמן שמרוויח יותר מ-7 מיליון יורו לעונה בקבוצה.

סטויקוביץ' גם נשאל האם הוא חושש למעמדו אחרי שקבוצתו הציגה את הפתיחה הכי גרועה שלה אי פעם בליגה הראשונה עם שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים: "לא חושש, אבל זה גם לא תלוי בי. הפיתרון היחיד הוא לחשוב איך מנצחים את שנחאי שנואה במחזור הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי