ביוון מתמוגגים: "נאתכו הצטיין במשחק, פרץ מאוחר מידי?"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אולימפיאקוס, רשמי

קפטן נבחרת ישראל כיכב עם צמד בישולים ב-0:3 של אולמפיאקוס על לאריסה ובתקשורת המקומית מאמינים שמגיעה לו הזדמנות נוספת: "לא ייאמן מה שקורה איתו, הצוות המקצועי רואה את היחס החיובי שלו בתקופה האחרונה"

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו עובר את אחת העונות המאכזבות שלו מאז עבר לאירופה במרץ 2010. קפטן נבחרת ישראל לא ממש הצליח להשתלב באולימפיאקוס ולעתים גם יצא מהסגל.

אבל בשני המשחקים האחרונים היכולת השתפרה פלאים וגולת הכותרת הייתה במשחק אתמול (ראשון) בניצחון 0:3 של קבוצתו על לריסה בו הצטיין עם צמד בישולים מרהיבים שהצטרפו לאסיסט נוסף במשחק הקודם. יש לציין שעד אותם משחקים היה לשחקן בן ה-31 שער ליגה ובישול אחד בלבד.

לאחר המשחק בתקשורת היוונית הרעיפו שבחים לנאתכו וציינו אותו כאחד השחקנים הטובים במשחק ונכתב: "לא ייאמן מה שקורה על נאתכו, הצוות המקצועי רואה את היחס החיובי של השחקנים בתקופה האחרונה ובכלל מכבדים את המקצועיות שלו, האם הפריצה הגיעה מאוחר מידי".


פדרו מרטינס. האם ישנה את דעתו וישאיר את נאתכו במועדון? (Gettyimages)

ביברס נאתכו הצטרף לסגנית אלופת יוון בפתיחת העונה והיה שותף למסע המשחקים של הקבוצה בליגה האירופית בשלב הבתים ושלב 32 האחרונות. הישראלי חתם עד 2020 וככל הנראה ימצא את עצמו בקבוצה אחרת בקיץ למרות השיפור הניכר ביכולת במשחקים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי