מושבה ישראלית: דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה הוצגו בלודוגורץ

מאוויס צ'יבוטה, דן ביטון
מאוויס צ'יבוטה, דן ביטון | לודוגורץ

קשר מועדון ספורט אשדוד נחת בבולגריה, ערך סיור במתחם האימונים של האלופה והצטרף רשמית לארבע שנים: "רוצה להצליח". החלוץ: "ברגע שהבנתי שיש הזדמנות להגיע, לא חשבתי פעמיים"

(גודל טקסט)

הפרק של דן ביטון מעבר לים החל היום (שלישי) באופן רשמי כאשר קשר מועדון ספורט אשדוד חתם לארבע שנים במדי לודוגורץ, אלופת בולגריה, שתחל בקרוב את דרכה בליגת האלופות בסיבוב המוקדמות הראשון.

ביטון נחת בבולגריה בשעות הבוקר המוקדמות, הגיע למשרדי המועדון, ערך סיור במתחם האימונים ובהמשך הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית לצד שחקן רכש נוסף שהגיע ללודוגורץ מליגת העל, מאוויס צ'יבוטה, שנרכש בחודש ינואר האחרון מבני יהודה.

ביטון אמר: "לודוגורץ זה מועדון מוכר באירופה עם הרבה ניסיון ואני מקווה שאלמד ואתחשל בתקופה שלי פה. אני מאוד רוצה להצליח". צ'יבוטה סיפר: "ברגע שהבנתי שיש לי הזדמנות להצטרף, לא חשבתי פעמיים. אני מכיר את הקבוצהטוב מאוד מהמשחקים שהיו לה נגד הפועל באר שבע".


מושבה ישראלית בבולגריה (לודוגורץ – האתר הרשמי)

עוד קודם לכם, בהודעה הרשמית שפרסמה לודוגורץ, נכתב שהמאמן סטויצ'ו סטואב דרש להחתים את ביטון והאלופה הבולגרית התגאתה בכך שהצליחה לגבור על מספר מועדונים בכירים שחשקו בשירותיו של הקשר שצמח במחלקת הנוער של הפועל באר שבע.

בעונה שעברה כאמור שיחק ביטון באשדוד והיה חלק חשוב במסע ההישארות המרשים של הקבוצה. הוא צפוי להרוויח כ-700 אלף יורו לעונה בלודוגורץ, כאשר הקבוצה הדרומית תקבל בתמורה כ-1.25 מיליון יורו ו-20 אחוז נוספים ממכירה עתידית.


דן ביטון וסוכנו דודו דהאן במעמד החתימה (לודוגורץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי