פרסום ראשון: ישראל זגורי במו"מ מתקדם עם פראלימני

ישראל זגורי
ישראל זגורי | אריאל שלום

ליגיונר נוסף? הקשר, שסיים את חוזהו בבני סכנין, עשוי להצטרף לקבוצה שסיימה במקום העשירי בליגה הקפריסאית ובה שיחקו בעונה האחרונה שובל גוזלן ובוריס קליימן. במקביל, גם הפועל חיפה וסקציה נס ציונה מעוניינות

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בשנה שעברה הוא ירד ליגה עם בני סכנין, ובעונה הבאה הוא עשוי לשחק מעבר לים. לספורט1 נודע כי הקשר ישראל זגורי מנהל מו"מ מתקדם עם אנוסיס נאון פראלימני הקפריסאית, שסיימה במקום העשירי בליגה הקפריסאית אשתקד, והוא עשוי להצטרף לשורותיה.

זגורי סיים את חוזהו מה שצפוי להקל על המעבר. כעת הוא בוחן את ההצעה מהקפריסאים כשבמקביל גם הפועל חיפה והעולה החדשה סקסציה נס ציונה מגלות בו עניין.

אם יצטרף, הוא לא יהיה הישראלי הראשון בקבוצה, כאשר בעונה האחרונה שיחקו בה השוער בוריס קליימן שרשם עונה טובה והחלוץ שובל גוזלן, שהושאל ממכבי נתניה וכבש שלושה שערים ב-11 משחקים. בכלל, מדובר בקבוצה ידועה לכדורגל הישראלי, כשמי שאימנו שם בעבר היו אלי גוטמן וניר קלינגר.


ישראל זגורי. ליגיונר נוסף? (מאור אלקסלסי)

הקשר בן ה-29 נחשב בעבר לאחד הצעירים המבטיחים של הכדורגל הישראלי. הוא החל את דרכו במכבי חיפה, עימה זכה באליפות בעונת 2008-2009, כשבהמשך שיחק גם במדי מספר קבוצות בכירות כמו הפועל ת"א (בשתי קדנציות) ובית"ר ירושלים והיה שותף פעיל במדי נבחרת ישראל הצעירה ביורו 2013 שנערך כאן בישראל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי