אלחמיד: "מועדון מהגדולים בעולם". לנון: "חאתם הרשים אותי"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

אחרי שחתם לארבע שנים בשורות סלטיק, הבלם הנרגש התראיין לאתר הרשמי ושלח מסר לאוהדים: "לא יכול לחכות לשים את החולצה המפורסמת ולשחק עבורכם". מאמנו החמיא: "הוא בורך בשלל תכונות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
בגיל 28 ואחרי שתי עונות בהפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד חתם מוקדם יותר היום (רביעי) לארבע שנים בשורות סלטיק, ששילמה להפועל באר שבע 1.8 מיליון יורו בתמורה לבלם שהוצג על ידי המועדון הסקוטי בתור מגן ימני.


אלחמיד הנרגש סיפר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "זה כבוד גדול עבורי לחתום במועדון הנהדר הזה. מדובר באחד ממועדוני הכדורגל הטובים ביותר בעולם ואני לא יכול להיות מאושר יותר ממה שאני עכשיו".


"כשאתה משחק כדורגל באופן מקצועני, אתה רוצה להגיע לפסגה ולהיות הכי טוב שאתה יכול", סיפר אלחמיד והסביר. "אני יודע שמצאתי את המקום הטוב ביותר בשבילי – מועדון עם מסורת של כדורגל מהיר, התקפי, מרגש ומצליח. אני שמח שאהיה חלק מזה".


אלחמיד שלח מסר לקהל: "זה סלטיק זה המועדון שלי ואני רוצה לעשות את המקסימום על מנת להביא לאוהדים שלנו הצלחות. אני יודע שאוהדי סלטיק הם הטובים ביותר ואני לא יכול לחכות לפגוש אותם, לשים את החולצה המפורסמת של סלטיק ולשחק עבורם. אני אתן את כל מה שיש לי עבור המועדון".


המנג'ר ניל לנון אמר: "אנחנו שמחים מאוד לצרף לסלטיק את חאתם, שחקן שאנחנו חושבים שיכולים לתרום לנו בצורה משמעותית. יש לו המון תכונות מרשימות. הוא חזק, מהיר והתרשמתי מאוד ממה שראיתי ממנו עד כה. אנחנו מצפים להשתלבותו בסגל ונקבל אותו בברכה".


אלחמיד יהיה השחקן הישראלי החמישי בשורות סלטיק אחרי שאייל ברקוביץ', בירם כיאל, רמי גרשון וניר ביטון – שעדיין משחק בקבוצה – עשו זאת לפניו. הבלם אגב לא צפוי להיות בסגל קבוצתו החדשה הערב מול נומה קאליו באסטוניה, אולם העפלה לשלב הבא עשויה לסדר לו מפגש פיקנטי מול מכבי ת"א בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי