66 דקות למנור סולומון, שחטאר איבדה יתרון והפסידה לדינמו קייב

מנור סולומון
מנור סולומון | האתר הרשמי

הישראלי פתח בהרכב והוחלף במצב של 0:1 לטובת קבוצתו, אך היריבה הפכה וזכתה בסופרקאפ האוקראיני בזכות שני שערים מהירים (80, 83). אורנבורג, קבוצתו החדשה של אדי גוטליב שעדיין לא נכלל בסגל, הפסידה לזניט

(גודל טקסט)
ללא אדי גוטליב שעדיין לא נכלל בסגל, אורנבורג הרוסית נוצחה הערב (ראשון) 2:0 בבית מול זניט סנט פטרסבורג החזקה ומאזנה בתום שלושה מחזורים עומד על אפס נקודות ושישה שערי חובה. ארטיום דזיובה בישל לסרדאר אזמון (1), הכפיל בעצמו מהנקודה הלבנה (55) וסידר את המקום הראשון בטבלה.


הבלם הישראלי, שכאמור הצטרף אתמול רשמית מהפועל תל אביב, יקווה לרשום בכורה בשבוע הבא (שני ב-20:00) בחוץ מול אחמט גרוזני. זניט, לעומת זאת, עדיין לא איבדה נקודות ובמחזור הבא מצפה לה קרב צמרת לוהט נגד קרסנודאר.


באוקראינה, מנור סולומון פתח בהרכב של שחטאר דונייצק בסופר קאפ נגד דינמו קייב. הוא שיחק 66 דקות לפני שהוחלף על ידי טטה במצב של 0:1, משער אותו הבקיע אלן פטריק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שחטאר היתה בדרך לזכות בתואר, אבל דינמו קייב התעוררה לחיים עם מהפך מהיר בדקות 80 ו-83,


ארסנל טולה תצטרך למחוק פיגור 1:0 בחוץ נגד נפטצ'י באקו בשביל לפגוש את בני יהודה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אבל בינתיים היא רשמה הפסד ראשון במסגרת הליגה כשנוצחה 3:2 בבית על ידי רוסטוב ובתום שלושה מחזורים מאזנה עומד על ארבע נקודות. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי