תוצאות משחקי היריבות האפשריות של חיפה, ב"ש ובני יהודה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

נפטצ'י חזרה מרוסיה עם 0:1 על ארסנל טולה והתקרבה למפגש עם אבוקסיס בסיבוב המוקדמות השלישי. פלובדיב ממתינה למנצחת בין הירוקים לשטרסבורג לאחר 0:2 בבית ונורשפינג השיגה 0:2 בשבדיה ועשויה להגיע לבירת הנגב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
לא רק הפועל באר שבע ומכבי חיפה שיחקו הערב (חמישי) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. בני יהודה אמנם תצטרף למפעל השני בחשיבותו ביבשת רק בשלב הבא, אך הייתה לה הזדמנות לצפות במפגש בין נפטצ'י באקו לארסנל טונה – ממנו תצא היריבה שלה.


סגנית אלופת הליגה האזרית חזרה מרוסיה עם 0:1 יקר משער של דאריו פרדריקו דה סילבה הברזילאי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והיא תקווה להשלים את המלאכה בגומלין שייערך ביום חמישי הבא באזרבייג'ן. המנצחת במפגש הכפול תשחק כאמור נגד בני יהודה ב-8 באוגוסט והמשחק השני ייערך שבוע לאחר מכן.


היריבה האפשרית של הפועל באר שבע, שעשתה הערב צעד משמעותי לשלב הבא עם 0:2 ביתי על קייארט, תצא מהמפגש הכפול בין נורשפינג ללייפאיה. השבדים השיגו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בלטביה עם 0:2 בבית בזכות שערים של סימון טרן (1) וסיאד הקשאבנוביץ' (80).


אם מכבי חיפה תצליח להדהים ותעבור את שטרסבורג הצרפתית, היא ככל הנראה תפגוש בסיבוב הבא את לוקומוטיב פלובדיב הבולגרית שגברה על ספרטק טרנה 0:2 ותגיע לגומלין בסלובקיה עם מקדמה משמעותית. את צמד השערים הבקיע דימיטר אילייב הוותיק, שדייק פעמיים מהנקודה הלבנה (39 ו-61).



בהונגריה, באותה מסגרת, רובי לבקוביץ' השלים 90 דקות בין הקורות של בודפשט הונבד שסיימה ב-0:0 ביתי מול אוניברסיטטה קראיובה, שהצליח להעביר את ההכרעה למשחק הגומלין שייערך בשבוע הבא ברומניה. זו הייתה הופעתו השלישית של השוער הישראלי במדי הקבוצה ההונגרית, שגברה בסיבוב הראשון 2:4 בסיכום על ז'לגיריס וילנה הליטאית.


איינטרכט פרנקפורט אמנם הודחה אשתקד רק בחצי הגמר בתום דו קרב פנדלים מול צ'לסי, אולם הניקוד שלה לא מספיק גבוה וגם היא החלה את דרכה בשלב מוקדם. ללא טאלב טוואטחה שלא נמצא בתוכניות לעונה הקרובה, הקבוצה הגרמנית החזקה התארחה באסטוניה אצל מוליכת הטבלה פלורה טאלין ועשתה את העבודה לאחר שהצליחה להבקיע שני שערי חוץ וניצחה 1:2.


מי שרשם הופעת בכורה הוא טל כחילה, שעלה בדקה ה-74 מהספסל של אטרומיטוס ב-1:2 בסלובניה על דונאיסקה סטרדה. אקס נוסף של בני יהודה, מאוויס צ'יבוטה, פתח בהרכב לודוגורץ שסיימה ב-1:1 באיסלנד מול ואלור רייקיאוויק הודות לשער דרמטי בדקה ה-92. החלוץ הוחלף (61) ואילו דן ביטון כלל לא נכלל בסגל.





צפויים להשלים את המלאכה בגומלין. שחקני פרנקפורט (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי