"אם נאתכו יגיע לפרטיזן בלגרד, היא תיראה שונה לחלוטין"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | AFP

העיתון "פוליטיקה ספורט" דיווח כי זוראן טושיץ', חברו לשעבר של קפטן נבחרת ישראל בימיהם בצסק"א מוסקבה, הציע להנהלת קבוצתו לצרף את הקשר ששוחרר מאולימפיאקוס ומחפש בית חדש באירופה. גם רובין הגישה הצעה

(גודל טקסט)

שאלת עתידו של ביברס נאתכו בכדורגל האירופי עדיין לא פתורה, וכעת נראה שחדשות טובות נמצאות בדרכן ללגיונר: קפטן נבחרת ישראל, שסיפר כי הוא לא חושב על חזרה לישראל, הוזכר כמועמד לקבוצת הצמרת הסרבית פרטיזן בלגרד.

בתחילת הקיץ היו דיווחים על התעניינות מצד קבוצות ברוסיה ובטורקיה, אך אף עסקה לא יצאה לפועל וכרגע הקשר האחורי נמצא ללא קבוצה. בעיתון "פוליטיקה ספורט" היוצא לאור בסרביה ערכו ראיון עם שחקן הקבוצה זוראן טושיץ', שסיפר כי הוא הזמין את נאתכו לבוא לפרטיזן: "ידעתי שהיה לו חוזה בשנה שעברה, וחשבתי 'למה לא לנסות?' אז הצעתי את זה לאחראים והם התלהבו".

טושיץ' ונאתכו שיתפו פעולה בעבר בצסק"א מוסקבה, והקשר ההתקפי הסרבי סיפר: "אני משוכנע שאם חברי נאתכו יבוא, תהיה לנו פרטיזן שונה לחלוטין". על פי הדיווח בעיתון, שמו של נאתכו נמצא כעת בראש הרשימה של הצוות המקצועי לחיזוק לפני תחילת העונה.

נאתכו (שורה תחתונה, ראשון משמאל) וטושיץ' (שורה תחתונה, רביעי משמאל) במדי צסק
נאתכו (שורה תחתונה, ראשון משמאל) וטושיץ' (שורה תחתונה, רביעי משמאל) במדי צסק"א. (YURI KADOBNOV/AFP/Getty Images)

פרטיזן משחקת העונה במוקדמות הליגה האירופית, לאחר שסיימה את העונה במקום השלישי בליגת העל הסרבית. הערב (חמישי) היא תארח את קונאס קוואי הוולשית לגומלין כשהיא ביתרון 0:1 ממשחק החוץ בשבוע שעבר. העונה בליגה המקומית כבר החלה, והקבוצה מדורגת במקום השביעי לאחר שניצחה משחק אחד אך לא שיחקה במחזור השני.

לא רק בלגרד מעוניינת בקשר הישראלי: ברוסיה מדווחים היום על חזרה אפשרית לקבוצה בה החל את הקריירה האירופית שלו, רובין קאזאן. על פי "ספורט בוקס", הקבוצה שנמצאת כרגע במקום השלישי בליגה אחרי שלושה מחזורים הגישה הצעה לנאתכו ששוקל אם להיענות בחיוב. נאתכו סיפר בראיון בתחילת הקיץ כי הוא ישמח לחזור לשחק בליגה הרוסית, וייתכן שהוא יגיע לקדנציה שנייה במועדון בו שיחק בין 2010 ל-2013.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי