רשמית: אדי גוטליב חתם לארבע עונות באורנבורג

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אורנבורג, אתר רשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: הבלם שקיבל את השחרור הבינלאומי ועבר לקבוצה הרוסית, שם ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה, נפרד מהאדומים: "הפועל ת"א הייתה עבורי יותר מעוד קבוצה. בטוח שתרגישו בבית בבלומפילד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: בלם הפועל תל אביב בארבע השנים האחרונות אדי גוטליב חתם הבוקר (שני) בקבוצה הרוסית אורנבורג, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, תמורת 350 אלף יורו שיועברו לקופת הפועל תל אביב.


מעשית גוטליב סגר כבר בשבוע שעבר, אבל רק לאחר שהגיע האישור הרשמי על האזרחות הרוסית שלו והגיע השחרור הבינלאומי מההתאחדות לכדורגל בישראל בוצעה החתימה. גוטליב ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה ללא מענקים, כלומר סך הכל 1.5 מיליון יורו בחוזה למשך ארבע שנים. מדובר בחוזה מעבר שהוביל סוכנו חגי אורון.


אורנבורג נוצחה בכל משחקיה מאז פתיחת העונה ברוסיה ועכשיו היא תתחזק בבלם שהגיע מישראל. הערב תפגוש הקבוצה לקרב תחתית את אחמט גרוזני, שנמצאת מקום אחד מעליה בטבלה. גוטליב מאמין כי יצליח להוכיח יכולת טובה ויהיה תחת מעקב של הצוות המקצועי של נבחרת רוסיה כדי לקבל זימון ליורו 2020. הפועל תל אביב כבר קיבלה 175 אלף יורו מסכום המכירה ותקבל סכום זהה בעוד חודשיים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שמח לחתום באורנבורג הקבוצה הרוסית מהליגה הבכירה רוצה להגיד תודה לחגי אורון שהיה איתי וליווה אותי ‎תמה לה תקופה. אני לא יודע כמה שחקנים זוכים להשלים 4 שנים רצופות במועדון, בטח עם כל כך הרבה שינויים שקורים במהלך הדרך. אני לא נוהג לדבר, אבל אני מרגיש שהיום אחרי שחתמתי על החוזה החדש באורנבורג, הגיע הזמן. הפועל תל אביב היה עבורי יותר ממקום עבודה ויותר מעוד קבוצה בקריירה. כל בוקר כשהגעתי למתחם האימונים ונתקלתי באנשי הצוות המסורים ביותר הרגשתי בנוח. כיבדו אותי, נתנו לי את כל התנאים להצליח ותמיד ידעתי שלא משנה מה יקרה, הם עומדים מאחוריי. ‎היו גם תקריות שהייתי רוצה לשכוח, אבל היום הכל שייך לעבר. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו בשביל להודות לקהל האמיתי של הפועל, שנתן לי תמיד להרגיש מוערך ורצוי, גם כשאחרים חשבו אחרת. נכנסתם לי ללב. ‎לסיום, אני מאחל למועדון ולאוהדים הצלחה השנה, אני בטוח שתרגישו בבלומפילד את אותה תחושה שהרגשתי בכל יום במועדון, כמו בבית❤️ @hagayoron

A post shared by Edi Gotliv (@edigotliv) on



הבלם נפרד מהפועל תל אביב בפוסט ברשתות החברתיות: "שמח לחתום באורנבורג מהליגה הרוסית הבכירה. אני לא יודע כמה שחקנים זוכים להשלים ארבע שנים ברציפות באותו מועדון, בטח לא עם כל כך הרבה שינויים שקרו. אני לא נוהג לדבר אך אני מרגיש שלאחר שחתמתי באורנבורג, הגיע הזמן.  הפועל ת"א עבורי היא יותר מעוד קבוצה בקריירה. בכל בוקר כשהגעתי לאימון הרגשתי בנוח כשנתקלתי באנשי המועדון המסורים. כיבדו אותי ונתנו לי את כל התנאים להצליח. ידעתי שתמיד יעמדו מאחוריי ולא משנה מה קורה.


גוטליב המשיך: "היו תקריות שהייתי רוצה לשכוח אבל הכל שייך לעבר. אני רוצה להודות לקהל האמיתי של הפועל שתמיד נתן לי להרגיש מוערך ורצוי, גם כשאחרים חשבו אחרת. נכנסתם לי ללב. מאחל למועדון ולאוהדים הצלחה השנה, אני בטוח שתרגישו בבלומפילד כמו בבית, כמו שאני הרגשתי בכל יום במועדון".



גוטליב במעמד החתימה באורנבורג עם סוכנו חגי אורון



גוטליב. ישותף כבר הערב בקבוצתו החדשה? (אורנבורג, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי