הונבד תערער על התוצאה, חשש שלבקוביץ' סיים את העונה

אמבולנס
אמבולנס | טוויטר

השוער הישראלי נפצע בגומלין מוקדמות הליגה האיורפית ויעבור MRI, בקבוצתו מקווים שלא מדובר בקרע ברצועה. הנהלת המועדון תגיש בקשה לאופ"א לחקור את השלכת האבוקות בסיום המשחק, שגרמו לפציעת שופט

(גודל טקסט)

התקשורת בהונגריה סוערת הבוקר (שישי) בעקבות המשחק בין הונבד בודפשט לקראיובה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בבודפשט, הונבד היתה זקוקה לשער חוץ על מנת לעלות.

השוער הישראלי רובי לבקוביץ', שחתם בקבוצה רק לפני חודש וחצי, פתח בהרכב במשחק החשוב אך בדקה ה-40 החליק ועיקם את רגלו בצורה מסוכנת. הוא הוצא מהמגרש על אלונקה והובהל לבדיקות, והיום יעבור MRI על מנת לקבוע את חומרת הפציעה. בהונבד חוששים כי קרע את הרצועה, וייתכן שסיים את העונה טרם התחילה.

גם ללא לבקוביץ', אף קבוצה לא הצליחה להבקיע ואחרי 90 דקות המשחק הלך להארכה. דקות ספורות לפני שגם זו הסתיימה והקבוצות הלכו לדו קרב פנדלים, הושלכו חפצים ואבוקות לתוך הדשא ופגעו בשופט, מה שגרם להפסקת המשחק למשך כ-40 דקות. כשהוא חודש, ועבר להכרעה מהנקודה הלבנה, היתה זו קראיובה המארחת שניצחה 1:3 והשיגה את הכרטיס לשלב הבא.

אלא שזה לא סוף הפרשה. בהונגריה טוענים כי שחקני הונבד החמיצו את הפנדלים בכוונה באות מחאה על האירועים, ובאופ"א עשויים לחקור את המקרה. על פי הדיווחים, ייתכן שהקבוצה הרומנית תיפסל מהמפעל והונבד תתפוס את מקומה בסיבוב השלישי. "מה שקרה בסוף המשחק לא מקובל על המועדון שלנו, לא נרשה שהשחקנים או צוות השיפוט יהיו בסכנה", אמר דובר ההונגרים, והוסיף שבכוונת המועדון להגיש ערעור ולבקש לחקור את המקרה. אם אופ"א תפתח בחקירה, היא תבדוק האם היה באפשרות המשטרה המקומית להבטיח את שלומם של יושבי האצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי