רפאלוב שוב כבש בניצחון אנטוורפן, בכורה לתורג'מן באוסטריה

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | AFP

הקשר הישראלי מוסיף לככב, והבקיע את שערו הרביעי העונה ב-0:2 על סנט טרוידן. החלוץ של אוסטריה וינה החלים מפציעה ועלה מהספסל, אך קבוצתו סיימה רק ב-1:1. שער בכורה של סירושטיין בתאלינד לא עזר לסופאן בורי

(גודל טקסט)

אחרי הרביעייה של שון וייסמן בשבת והניצחונות של אמיר עגייב, חאתם עאבד אלחמיד, ניר ביטון ועוד, הסופ"ש העמוס של הנציגים הישראלים באירופה מסתיים היום (ראשון) עם לא מעט ליגיונרים בליגות השונות.

אלון תורג'מן החלים מפציעה וקיבל דקות ראשונות במדי אוסטריה וינה אדמירה. החלוץ הישראלי פתח על הספסל ועלה בדקה ה-67, במצב של 1:1 משערים של מונשיין (44) לזכות וינה וקמיליאניץ' (63) לזכות האורחת. תורג'מן לא הצליח לתרום בכיבוש או בישול והמשחק נגמר בתיקו.

מוקדם יותר, מיקי סירושטיין רשם שער בכורה במדי סופאן בורי בליגה התאילנדית. מאז הגעתו של הבלם הישראלי הקבוצה שלו בלתי מנוצחת, אך דווקא היום היא ספגה הפסד אחרי שבעה משחקים ברציפות. השער של סירושטיין בדקה ה-61, הראשון במדינה המזרח-אסיאתית, לא עזר לה לעלות מעל לקו האדום.

סירושטיין. שער בכורה בתאילנד (האתר הרשמי)
סירושטיין. שער בכורה בתאילנד (האתר הרשמי)

בבלגיה, ליאור רפאלוב המשיך בכושר הנהדר שלו. אחרי הבישול שהעלה את אנטוורפן לפלייאוף הליגה האירופית, הקשר כבש בדקה ה-10 והעלה את קבוצתו ליתרון על פני סנט טרוידן מבישול נהדר של דיומרסי אמבוקאני, שגם קבע את תוצאת המשחק בפנדל מוצלח בדקה ה-55. השניים מובילים את טבלת הכובשים בבלגיה, אמבוקאני עם חמישה ורפאלוב עם ארבעה. אחרי ארבעה מחזורים, אנטוורפן נמצאת במקום הרביעי בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי