סירושטיין וסופאן בורי הובסו 4:1, ביטון שיחק 90 דק' עם סלטיק

מיקי סירושטיין
מיקי סירושטיין | סופאן בורי, רשמי

הבלם פתח בהרכב קבוצתו בליגה התאילנדית, אך לא עזר לה לנצח וכעת היא במקום האחרון. שחקן נבחרת ישראל שיחק במרכז ההגנה של אלופת סקוטלנד שניצחה 1:3 את הארטס

(גודל טקסט)
הסופ"ש העמוס של הישראלים נמשך, ואחרי הבכורה של חן עזרא והניצחון של שון וייסמן אתמול (שבת) עוד ליגיונרים מייצגים את הכדורגל הישראלי בליגות הזרות.


בסקוטלנד, בצל ההדחה המאכזבת במוקדמות ליגת האלופות, סלטיק ממשיכה לנצח בקלילות בליגה הסקוטית. הערב (ראשון), במחזור השלישי היא הביסה 1:3 את הארטס בביתה. החדשות הגדולות: חאתם עבד אלחמיד אמנם נעדר בשל פציעה אבל ניר ביטון פתח בהרכב בעמדת הבלם והשלים 90 דקות בליגה בפעם השלישית ברציפות. העונה יש לו לא פחות מתשע הופעות.

בחזרה לאלופה הנצחית, כוכב המשחק היה החלוץ הצעיר ואקון איסוף ביו (22) שבהופעת הכורה העונה בהרכב – כבש צמד (29, 60). הקשר קאלום מקגרגור כבש בין לבין (54). קונור וושינגטון כבש ליריבה בדקה ה-81 את הריבאונד לאחר שהחמיץ פנדל. בחלוף שלושה מחזורים סלטיק נמצאת עם מאזן מושלם בליגה ולא פחות מ-15 שערי זכות.




בתאילנד, מיקי סירושטיין עלה בהרכב סופאן בורי שהתארחה אצל מואנג טהונג יונייטד. המארחת היתה חלק מחבורת הצמרת עד לפני מספר שבועות, אבל תיקו והפסד הורידו אותה למקום השישי וכעת היא חזרה למסלול הניצחונות עם 1:4 על קבוצתו של הישראלי שהתדרדרה למקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות בלבד ב-16 המשחקים האחרונים.


* בהולנד, שמואל שיימן ערך את הופעתו הרביעית בליגה, כאשר עלה מהספסל בדקה ה-75 ב-1:2 של ונלו על אוטרכט. מנגד אדריאן דלמאו שהיה מועמד למכבי תל אביב, ערך בכורה בסגל העונה, נכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה וכבש את שערו הראשון העונה בדקה ה-76 אשר קבע את תוצאת המשחק. אריאל הרוש לא שותף ב-2:2 של ספרטה רוטרדם נגד זוולה.




* בגרמניה, נערך במסגרת הליגה הרביעית ה'דרבי הישראלי' בין עומר חנין בקבוצת המילואים של מיינץ לבין עילאי אלמקיים בקבוצה השנייה של הופנהיים, הקבוצה של הקשר ניצחה 0:2 כאשר השחקן בן ה-19 שיחק 88 דקות. מנגד השוער הישראלי השלים 90 דקות במדי המפסידה.


* באוסטריה, אוסטריה וינה סיימה את מפגש החוץ נגד הארטברג בתיקו 2:2, החלוץ אלון תורג'מן ישב על הספסל ולא שותף בהתמודדות.


* באוקראינה, המוליכה שחטאר דונייצק של מנור סולומון הביסה 1:5 את מאריפול הצנועה, אך לצערו של החלוץ הוא נותר על הספסל במשך 90 דקות.




* ביוון, טל כחילה ואתרומיטוס שלו נפרדו בחלוקת נקודות נגד לאריסה. הבלם הישראלי לא שותף במהלך ה-1:1 ונותר על הספסל.


בבולגריה, לודוגורץ פגשה את סלביה סופיה, כשדן ביטון ומאוויס צ'יבוטה פתחו בהרכב של אלופת בולגריה. אקס אשדוד השלים 90 דקות, בעוד החלוץ הוחלף בדקה ה-58. 0:0 בסיום ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי