דיווח: בורדו פנתה לדאבור, מחירו עלול לטרפד את העסקה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

פאולו סוזה, שאימן את החלוץ בימיהם המשותפים ב-2013 במכבי תל אביב, ביקש לצרף את הישראלי שעל פי הפרסומים בספרד לא בתוכניות של לופטגי, אולם דרישת סביליה לקבל כ-15 מיליון יורו לא ריאלית עבור הצרפתים

קבוצות: סביליה בורדו
(גודל טקסט)
הדיווחים על עזיבה אפשרית של מואנס דאבור את סביליה לא פוסקים. בתקשורת הספרדית ממשיכים לטעון בתוקף כי המאמן ז'ולן לופטגי לא בונה על הישראלי, מלך שערי הליגה האוסטרית בשנתיים האחרונות, וכשנותר שבוע לחלון ההעברות נראה שנרשמות התפתחויות בנושא.


ב-"Estadiodeportivo" אמנם נטען שבסביליה מרוצים מהתנהלותו של דאבור, נכתב ש"הוא לא מרים ידיים וכולו מרוכז בניסיון להוכיח שהוא ראוי להיות חלק מהקבוצה", אולם השיטה בה משחק לופטגי אינה מתאימה לתכונות של הישראלי ועל כן גם המנהל המקצועי מונצ'י יסכים לשחררו עבור הצעה ראויה.


בצרפת נכתב הלילה (בין ראשון לשני) שפנייה כבר נעשתה מצדה של בורדו, שמאמנה הוא כידוע פאולו סוזה, שאימן את מואנס דאבור במכבי תל אביב ב-2013 עד שהחלוץ עזב בסוף חלון ההעברות של ינואר לגראסהופרס. נטען כי למרות השיחות עם החלוץ בסוף השבוע, מחיר העסקה צפוי לטרפד מעבר אפשרי מכיוון שסביליה רכשה אותו עבור כ-15 מיליון יורו והיא לא תמכור אותו במחיר של הפסד, בוודאי לא כזה שיגרום לפגיעה ממשית, כך שספק גדול אם זו עסקה שהמועדון הצרפתי יוכל לעמוד בה.


בימים האחרונים כבר דווח שבורדו עוקבת אחר דאבור, כמו גם אינטר שכידוע צירפה הקיץ את רומלו לוקאקו וגם צפויה להשאיר בסגל את מאורו איקרדי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, כך שדאבור בהחלט עלול למצוא את עצמו בסיטואציה בעייתית העונה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The harder you work for something, the greater you'll feel when you achieve it ☝ Juma'a Mubarke Insha'allah جمعه مباركة ان شاء الله

A post shared by Moanes Dabbur (@moanesdabbur) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי