דיווח: דאבור נחוש לעזוב את סביליה בימים הקרובים

מואנס דאבור, נוליטו
מואנס דאבור, נוליטו | סביליה

ב"אס" נטען שהחלוץ הישראלי השלים עם העובדה שלא יזכה לדקות תחת לופטגי ושאיפתו היא להיפרד מהמועדון אליו רק הצטרף בחודש שעבר. בורדו נחשבת למועמדת הרצינית ביותר, אולם לא תוכל לשאת בעלויות העסקה

קבוצות: סביליה בורדו
(גודל טקסט)

הדיווחים על עזיבה צפויה של מואנס דאבור את סביליה הולכים ומתרבים בספרד, אבל היום (שלישי) נכתב לראשונה שגם החלוץ עצמו שואף לעזוב את המועדון. דאבור, שרק בחלון ההעברות לפני כחצי שנה חתם תמורת כ-15 מיליון יורו והצטרף לאימונים בחודש שעבר, מבין שהוא לא צפוי לשחק העונה, לפחות לא כמות משמעותית של דקות, ועל פי הפרסום מבין שהוא צריך להתקדם הלאה.

למרות שדאבור דווקא לא הותיר רושם רע במשחקי ההכנה וכבש ארבעה שערים, המאמן ז'ולן לופטגי, שנזכיר כי לא הוא ולא המנהל המקצועי החדש/ישן מונצ'י הם שצירפו את דאבור, מעוניין בחלוץ אחר, מכוון יותר לחלוץ מטרה גבוה וחזק, סגנון אחר לחלוטין מזה שמציע דאבור שמסיבה זו גם לא נכלל בסגל בשני מחזורי הליגה הראשונים בספרד ועשוי לעזוב את המועדון ללא אף דקת משחק רשמית.

לפי הפרסום המועמדת המובילה והרצינית ביותר היא בורדו של פאולו סוזה, אולם כבר נטען לא אחת שהיא לא תוכל לעמוד בעלויותיו. סביליה למעשה דורשת עבור מכירת דאבור כ-15 מיליון יורו, הסכום בו הוא נרכש, ועבור בורדו זו לא אפשרות. סוזה אימן את דאבור למשך חצי עונה בשנת 2013 ומכיר את הישראלי היטב, אבל גם אם ידרוש את הבאת החלוץ בכל מחיר לא יוכל המועדון לשלם עבורו סכום כה גבוה, אלא רק לצרפו בהשאלה או שמא בסביליה יצטרכו להתפשר.


סוזה. מאוד רוצה לצרף את דאבור (בורדו, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי