"טל בן חיים חש כאבים בברך, הפציעה עדיין מפריעה לו"

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

כמעט 14 חודשים חלפו מאז קרע את הרצועה הצולבת, אך החלוץ מתקשה לחזור לסגל ספרטה פראג. מאמנו: "קשה לו עם עומסים ואימונים תובעניים. הוא עדיין לא מוכן, אבל חזרתו למגרשים בהחלט מתקרבת"

(גודל טקסט)

טל בן חיים לא יעמוד לרשות ספרטה פראג גם בדרבי הראשון של העונה נגד סלביה פראג (ראשון ב-19:00), שמוליכה את טבלת הליגה הצ'כית לאחר תשעה מחזורים ורק אתמול (שלישי) סיימה ב-1:1 מרשים בסן סירו נגד אינטר בשלב הבתים של ליגת האלופות.

מאמן ספרטה, ווצלאב יאלק, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי והתייחס למצבו של בן חיים: "טל התאמן באופן אינדיבידואלי במשך זמן רב, הוא הצטרף לקבוצה לפני שלושה שבועות ואפילו שותף במשחק הכנה במדי קבוצת המילואים ובמשחק אימון עם הקבוצה הבוגרת. הוא היה מוכן לשוב לאימונים כבר בשבוע שעבר, אבל אז הוא חש כאבים בברך. מתברר שהפציעה עדיין מפריעה לו באזורים מסוימים".

לגבי תאריך החזרה המשוער, אמר יאלק: "עדיין קשה לטל עם עומסים ואימונים תובעניים, כך שאנחנו ממתינים שהוא יהיה יציב ומוכן לעמוד בעומס הנדרש. הוא עדיין לא מוכן לחזור, אבל הוא בהחלט קרוב לשם". אי שם באוגוסט 2018, כזכור, החלוץ קרע את הרצועה הצולבת ובספרטה, שפתחה את העונה לא מספיק טוב, מקווים שהוא ישוב במהרה למגרשים. 


עדיין לא מוכן. טל בן חיים (ספרטה פראג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי