סולומון: "אני חושב שזה הרגע המשמח ביותר בקריירה שלי"

מנור סולומון
מנור סולומון | VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images

הליגיונר של שחטאר הפך לישראלי הצעיר ביותר שמבקיע בליגת האלופות וזכה למחמאות ממאמנו לואיש קסטרו: "מבריק, הוא ושאר החילופים היו פנטסטיים". בתקשורת האוקראינית לא הפסיקו להתרגש: "מגע של להט ורגש"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר כבר זמן מה, אבל עכשיו זה רשמי: מנור סולומון הוא הכוכב הישראלי הגדול הבא. קשר שחטאר דונייצק הפך אתמול (שלישי) לגיבור המשחק נגד אטאלנטה כשכבש שער ניצחון בדקה ה-95 ונתן לקבוצתו 1:2 יוקרתי בסן סירו, רושם גם שיא בתור הישראלי הצעיר ביותר שכבש בליגת האלופות בגיל 20 ו-69 יום.

התקשורת האוקראינית, כמובן, חגגה ושפעה מחמאות לסולומון: "גיבור הניצחון", נכתב עליו, "שחטאר הדהימה את אטאלנטה עם שער של המחליף מבישול של מחליף אחר. לאוהדים האוקראינים יש סיבות לחגוג בזכותו".

סולומון אמר לספורט1: "הרגשה מדהימה, חלום להבקיע בליגת אלופות ועוד בסן סירו בדקה ה-95, רגע שאזכור תמיד. עשינו ניצחון חשוב מאוד במשחק חוץ מאוד קשה נגד יריבה חזקה ואנחנו ממשיכים קדימה לעבר המשחקים הבאים". מיד אחרי המשחק הוא כתב בתמונה שהעלה בחשבון האינסגרם שלו: "חלום ילדות". 

"אני מאוד שמח ונרגש לנצח", אמר סולומון לאתר הרשמי של שחטאר, "הצלחנו להבקיע ברגע האחרון, אני פשוט שמח!".

האם זהו הרגע המשמח בקריירה שלו: "אני חושב שכן. אני רק בן 20, זה המשחק השני שלי בליגת האלופות והשער הראשון".

הברכות שקיבל מחבריו לקבוצה: "כולם מאוד שמחים, אני מודה לאל על ההזדמנות הזו. אני שמח לא רק על השער, אלא על הניצחון על יריבה קשה שהציגה משחק טוב".

סולומון חוגג.
סולומון חוגג. "מודה לאל על ההזדמנות" (VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images)

רגע המפתח במשחק: "השער שהבקענו רגע לפני ההפסקה. זה היה שער מאוד חשוב – הוא נתן לנו ביטחון ושיפר את האווירה במחצית השנייה, ואחר כך הצלחנו לשמור על התוצאה ולהשיג את היתרון בסיום".

מאמן שחטאר לואיש קסטרו דיבר על המאמץ הקבוצתי: "זה היה קרב טקטי שניצחנו בו, ובלי לנצח בו לא היינו יכולים לחשוב על תוצאה טובה. הקבוצה הראתה שהיא ברמה גבוהה".

ומה היה לו להגיד על סולומון? "מבריק. אטאלנטה לא ציפו לזה, הוא ושאר החילופים שלנו הגיברו את העוצמה בהתקפה, הם שיחקו פנטסטי היום".

קסטרו.
קסטרו. "אטאלנטה לא ציפו לזה" (VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images)

גם האוהדים לא נשארו חייבים: "עם מגע של להט ורגש, מנור סולומון עושה עבודת קודש", צייץ אוהד אחד בטוויטר, ואוהד אחר כתב: "בחיים לא חשבתי שישראלי יגרום לי להיות מאושר". עיתונאי ספורט איטלקי אוהד אטאלנטה הוסיף: "הזהרתי ממנור סלומון כבר לפני הרבה זמן. הנקודות שהוא לקח מאיתנו עלולות להיות קריטיות".

בעוד שלושה שבועות תארח שחטאר את דינו זאגרב, שהפסידה 0:2 למנצ'סטר סיטי, במשחק שעל פי המצב הנוכחי בבית עשוי להכריע את זהות העולה. לשתי הקבוצות כרגע יש 3 נקודות אחרי שני משחקים, אבל הקרואטים מובילים בזכות הפרש שערים. מי יודע, אולי גם נגדם יגרום סולומון לחגיגה בקרב האוהדים והתקשורת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי