בשל מכת הפציעות: חמד וכיאל חזרו להתאמן מוקדם מהצפוי

תומר חמד בירם כיאל
תומר חמד בירם כיאל | Owen Humphreys/PA Images via Getty Images

צ'רלטון מהליגה השנייה באנגליה סובלת מחוסרים רציניים בסגל, והמאמן לי ביואר החליט לזרז את שובם של צמד הישראלים למגרשים למרות ההערכות כי לא יחזרו לפני נובמבר. בכל מקרה השניים לא ישותפו במחזור הקרוב

(גודל טקסט)

בירם כיאל ותומר חמד היו אמורים להיעדר תקופה ארוכה מסגל צ'רלטון, אך כעת נראה שהם יחזרו מוקדם מהצפוי. צמד הישראלים חזרו היום (שישי) להתאמן עם חבריהם אחרי מספר שבועות בחוץ, אם כי הם לא צפויים לקחת חלק במשחק הבית נגד דרבי בשבת.

ב-"BBC" נכתב כי צ'רלטון סובלת ממכת פציעות ותופיע בסגל חסר נגד המועדון הוותיק, כשגם הכוכב לי טיילור וגם לואיס פייג' פצועים ולא ידוע מתי יחזרו. בשל כך החליט המאמן לי בויאר לזרז את תהליך ההחלמה של כיאל, שסבל מדלקת במפשעה לפני כחודש, ושל חמד, שעדיין לא התאושש לחלוטין מהמתיחה בשריר הירך האחורי.

בויאר אישר שהשניים חזרו לאימונים, אך הוסיף כי הם לא יהיו בסגל למשחק הקרוב וספק אם ישותפו גם נגד בריסטול במחזור הבא. "השחקנים שלי עובדים קשה וזוכים לתגמול, הם יודעים את זה", אמר המנג'ר האנגלי.

לא רק באנגליה עוקבים אחרי מצבם של חמד וכיאל: שני המחזורים האחרונים של מוקדמות היורו ייערכו בעוד כחודש, והמאמן אנדי הרצוג ישמח לקבל בחזרה את השניים שזומנו למשחקים נגד מקדוניה הצפונית וסלובניה אך איש מהם לא פתח בהרכב באף אחד מהמשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי