"שלוש שנים אחרי שעזב את מכבי, זהבי שווה כ-30 מיליון יורו"

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

דראגן סטויקוביץ', מאמנו של הכוכב, ששבר את שיא השערים לעונה אחת בסין, החמיא. גם בסלובניה, סרביה וקרואטיה שיבחו את הישראלי: "הסקורר הטוב בעולם לא עוצר"

(גודל טקסט)
"הבאתי את ערן זהבי בשמונה מיליון יורו ממכבי תל אביב, כיום, קצת יותר משלוש שנים לאחר מכן, הוא שווה פי ארבעה". הדובר הוא מאמן גוואנגז'ו ר.פ, דראגן סטויקוביץ', שצוטט בסרביה אחרי שהכוכב הישראלי הבקיע בפעם ה-29 במסגרת הליגה ושבר את שיא הכיבושים בסין לעונה אחת.


"מכונת השערים של סטויקוביץ' לא עוצרת" צעקה הכותרת של הכתבה, בה נכתב בין היתר: "זהבי חתך את הליגה הסינית ללא רחמים". בסלובניה, יריבת ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2020, נכתב: "שלל כוכבים ברמה עולמית שיחקו בסין בשנים האחרונות, אך אף אחד מהם לא התקרב למאזן המדהים של זהבי".


בתקשורת הקרואטית אולי לקחו את שיאו של הישראלי קצת רחוק וכתבו: "הסקורר הטוב בעולם לא עוצר – ערן זהבי מישראל נמצא בכושר ההבקעה הטוב בחייו".


זהבי עצמו, שהגיע ל-40 שערים בכל המסגרות רק ב-2019, אמר לחבריו בחדר ההלבשה: "קודם כל אני רוצה להודות לכולם על העזרה להגיע להישג הזה, בלעדיכם לא הייתי מגיע זה. עבדתם קשה כל העונה ועזרתם לי. נכון שהיו לנו גם תקופות קשות העונה, אבל אני רוצה להודות לכולם".

עוד באותו נושא: גוואנגז'ו RF, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי