דיווח: ברנלי תציע מיליון ליש"ט על רכישת ניר ביטון

ניר ביטון ושחקני סלטיק חוגגים
ניר ביטון ושחקני סלטיק חוגגים | Tullio Puglia - UEFA / Contributor

קשר סלטיק ונבחרת ישראל מסיים את חוזהו בתום העונה, ב"הסאן" הסקוטי העלו ידיעה בלעדית לפיה המדורגת התשיעית בפרמיירליג מוכנה לשלם כדי לצרפו כבר בחלון ההעברות בינואר

קבוצות: סלטיק ברנלי
(גודל טקסט)

האם ניר ביטון בדרך לפרמיירליג? קשר סלטיק בלמעלה משש השנים האחרונות, מאז נרכש על ידי אלופת סקוטלנד ממ.ס אשדוד בקיץ 2013, עשוי לעזוב את גלאזגו בסיום העונה עם תום חוזהו, אבל לפי דיווחים ב"סאן" הסקוטי, ברנלי בהחלט עשויה לצרפו וכבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר.

ביטון, כידוע, איבד את מקומו בהרכב סלטיק וכמות הדקות שלו בשנתיים האחרונות ירדה בצורה דרסטית, גם פציעות, כמובן, הובילו לכך, אבל שון דייץ' סימן את קשר נבחרת ישראל כמועמד בולט לחזק את הקבוצה, גם בשל העובדה שיכול להוות גיבוי למרכז ההגנה ומחירו הנמוך לאור סיום חוזהו ההולך ומתקרב והעובדה שיוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה ולעבור אליה בחינם ב-2020/21, וברנלי אף מתכוונת להציע מיליון ליש"ט כדי לצרפו כבר בינואר 2020.

עם זאת, לפי הפרסום הבלעדי ב"סאן", המנג'ר ניל לנון מקווה להשאירו בחוזה חדש בשל העובדה שמדובר בשחקן שיכול לשחק בשתי עמדות קריטיות, שחקן מנוסה וכמובן שמהוותיקים במועדון. "ניר מצוין וכמובן שאנחנו מודעים לסיטואציה שחוזהו יסתיים בקרוב. אנחנו ננסה לשנות את זה ובתקווה שנצליח בקרוב".

ביטון בן ה-28 סיפר לאחרונה שהוא מקווה להישאר בסלטיק, אבל גם רמז שהמצב בר שינוי כל עוד תגיע הצעה טובה: "כל עונה היא חשובה וזו עוד יותר כי אני מסיים חוזה. אני רוצה להישאר, כמובן, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה מחר". ברנלי, שאתמול הביסה 0:3 את ווסטהאם וטיפסה למקום התשיעי בפרמיירליג, יכולה להיות קבוצה שתשנה את תכניותיו.


בקרוב בפרמיירליג? ניר ביטון (Mark Runnacles/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי