רפאלוב: "הייתי זקוק להפסקה מסיבות אישיות, מקווה שהכל ייפתר"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

בתקשורת הבלגית תהו בשבועות האחרונים אם ספסולו קשור ל"תקרית הפנדל" עם אמבוקני, אבל הקשר הבהיר לאחר שכבש ב-2:3 על גנט: "הפרסומים לא נכונים. המשפחה היא הדבר החשוב ביותר ואני לא מאחל לאף אחד דבר כזה"

(גודל טקסט)

"תקרית הפנדל" הותירה את ליאור רפאלוב מחוץ להרכב אנטוורפן בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים, בהם זכה רק ל-23 דקות כשעלה מהספסל בהפסד 3:1 למסקרון ובשאר כלל לא שותף. אתמול הסיפור כבר היה אחר לגמרי, ואם לפני הפגרה גברה אנטוורפן 1:2 על המוליכה קלאב ברוז' במשחק בית ללא הישראלי, אז אתמול היא עשתה זאת בביתה גם לסגנית המוליכה, עם הישראלי בהרכב ועם פנדל מושלם שלו בדרך ל-2:3 על גנט. 

כזכור, לפני חודש וחצי, ב-2:2 של אנטוורפן נגד סטנדרד ליאז', רפאלוב כבש מהנקודה הלבנה, אבל זו גם הייתה הבעיטה האחרונה שלו לתקופה די ארוכה. אירוע חריג נרשם באותו משחק, כשעל כדור העונשין התעמת הקשר עם דיומרסי מבוקאני הקונגולזי. הישראלי כאמור בעט, החלוץ לא ניגש לחגוג איתו ובבלגיה הופתעו מהאירוע והמאמן אף טען שהובך. מאז מבוקאני שמר על מקומו בהרכב ובמאזנו כבר 13 שערים ב-15 משחקים אחרי שאתמול כבש צמד, הישראלי כאמור שב ל-11, שיתף פעולה עם אמבוקני וכבש את שערו השביעי העונה.

"רפאלוב שוב הוכיח את האיכות שלו עבור אנטוורפן", נכתב בבלגיה, אבל מסתבר, כך לפי הישראלי, שזו לא "תקרית הפנדל" שגרמה לספסולו. רפאלוב ניצב בעמדת הראיונות בסיום המשחק והצהיר: "הייתי זקוק להפסקה מסיבות אישיות. אני שמח שזה נשאר בתוך המועדון, כי קרה לי משהו בחיים הפרטיים. זה עדיין לא לגמרי מאחוריי, אבל אני מקווה שהכל ייפתר בקרוב. אני לא רוצה שזה יהפוך למשהו פומבי, ביקשתי מהמועדון לשמור על פרטיותי ואני יודע שזה קשה, אבל אני מאוד מכבד את המועדון על כך. מה שפורסם על עימות עם אמבוקני לא נכון, אנחנו משחקים יחד בהתקפה וטובת הקבוצה מעל הכל".


רפאלוב אתמול. תקופה קשה (JASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

כשנשאל רפאלוב אם ספסולו לא היה מקצועי אפילו במעט, השיב: "יכול להיות שזה שילוב של הכל, אבל הדבר שהכי חשוב לי הוא המשפחה. חשוב לי להתגבר על הכל ולשוב לקצב, אבל המשפחה קודמת לכל ואני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שקרה למשפחתי".

על המשחק הוסיף: "הייתה לנו רוח לחימה וזה דבר מאוד חשוב. סיימנו את הסיבוב הראשון בצמרת הגבוהה אפילו שאיבדנו נקודות מיותרות בדרך, ניצחו את שתי הקבוצות הכי טובות בליגה – אלה דברים שנותנים לנו המון מוטיבציה לסיבוב הבא".

לאחר המשחק גם המאמן לאזלו בולוני טען בנוגע לרפאלוב: "מעולם הוא לא היה מחוץ לתוכניות שלי, אפילו שהייתה לו תקופה שהוא לא היה במיטבו. היום הוא היה מצוין ואני מאוד שמח עבורו".

עוד באותו נושא: אנטוורפן, ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי