צפו: רפאלוב הוחלף בדקה ה-79, אריאל הרוש החזיר על האמון

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

שלושה ימים אחרי שהקשר כבש ב-2:3 של אנטוורפן על גנט, הן נפגשו פעם נוספת ונפרדו ב-1:1 דרמטי. הישראלי קיבל את הקרדיט בין הקורות של ספרטה למרות חזרת השוער הבכיר והצטיין ב-0:2 על ויטסה, דסה הפצוע נעדר

(גודל טקסט)
שלושה ימים בלבד לאחר שאנטוורפן גברה 2:3 על גנט במשחק השלמה מהמחזור החמישי בבלגיה, הערב (ראשון) הן נפגשו שוב בפתיחת הסיבוב השני והפעם קבוצתו של ליאור רפאלוב, שהוחלף בדקה ה-79, חילצה 1:1 הודות לשער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן. אנטוורפן נותרה במקום הרביעי בטבלה, הרחק מקלאב ברוז' המוליכה.


בהולנד אמור היה להיערך דרבי ישראלי לוהט, אך אלי דסה הפצוע נותר מחוץ לסגל והמפגש המסקרן בין שני שחקני הנבחרת נמנע. מי שכן שיחק היה אריאל הרוש, שקיבל את הקרדיט בשער ספרטה רוטרדם למרות שהשוער הבכיר סיים לרצות עונש הרחקה והחזיר על האמון כששמר על רשת נקייה והציג יכולת טובה ב-0:2 על ויטסה ארנהיים במסגרת המחזור ה-15.


אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, קבוצתו של הרוש אגרה נקודות חשובות והתרחקה ממאבקי התחתית. ויטסה, ללא דסה כאמור, המשיכה בתקופה האיומה שלה ורשמה הפסד רביעי ברציפות. במקביל, ונלו גברה 1:2 על טוונטה, עצרה את רצף ההפסדים על שבעה וטיפסה מעל הקו האדום. שמואל שיימן ראה את המשחק מהספסל.




באוסטריה, אלון תורג'מן לא נכלל בסגלל אוסטריה וינה ב-0:0 המאכזב בחוץ מול נועלת הטבלה אדמירה במסגרת המחזור ה-15. קבוצתו של החלוץ הישראלי פספסה הזדמנות פז להיצמד לשישייה הראשונה ונותרה במקום השביעי עם 16 נקודות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי