סולומון: "המאמן אמר לי לא לפחד להעז. אולי אהיה בסיטי בשנים הבאות, זה החלום"

מנור סולומון
מנור סולומון | Robbie Jay Barratt - AMA / Contributor

לאחר שהדהים מדינה שלמה, הקיצוני התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "לא ידעתי אם אשחק בגלל הפציעה, אבל על הדשא לא הרגשתי כאבים". העתיד: "מקווה להגיע לשם מהדלת הקדמית". הנבחרת: "יש סיכוי נגד סקוטלנד"

(גודל טקסט)

לאחר שכבש אתמול (שלישי) שער אדיר בתיקו 1:1 של שחטאר דונייצק אצל מנצ'סטר סיטי, והדהים פעם נוספת מדינה שלמה, מנור סולומון התראיין הערב בתכנית הספורט של 103FM ושיתף את תחושותיו לאחר המשחק בליגת האלופות, מחשבותיו על עתידו והסיכוי הקיים של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד.

תחושותיו: "דמיינתי הרבה דברים לפני המשחק, כמו המקרה הכי טוב בו אני גם מבקיע. הייתה התקפה מתפרצת וראיתי בערך מה יקרה. ראיתי שהכדור באמת עומד להגיע אליי ועשיתי את התנועה. הסיומת הייתה טובה".

השיחה עם מאמנו לפני שנכנס: "קודם כל, שאל אותי אם אני כשיר לשחק, בגלל שהפציעה שהייתה לי. הצוות הסביר לי מה לעשות מבחינה הגנתית ואיך אני צריך לשמור במצבים נייחים. המאמן אמר לי בעיקר להעז, לא לפחד לעשות את השינוי".

סולומון ברגע הגדול.
סולומון ברגע הגדול. "המאמן אמר לי לא לפחד להעז" (PAUL ELLIS/Contributor)

הכנות: "טסתי למשחק בשנייה האחרונה לגמרי. הרגשתי לא טוב ביום שלפני, בכלל לא ידעתי אם אני יהיה בסגל. ברגע שעליתי לחימום כבר הרגשתי יותר טוב, ועל המגרש לא היו לי כאבים בכלל. אחרי המשחק, פפ גווארדיולה לא דיבר אחרי שריקת הסיום. החלפתי חולצה עם ז'ואאו קאנסלו, אבל מישהי שאני מכיר שעובדת רצל מנצ'סטר סיטי הביאה לי את החולצה של קווין דה בריינה".

העתיד: "אולי אני אהיה בסיטי. אני מקווה שבשנים הבאות אני ישחק באחת הקבוצות הגדולות ביותר באירופה, זה החלום של כל שחקן. אני לא חושב על העבר ועל זה שהייתי אמור להגיע לסיטי, כי הם בכל מקרה התכוונו להשאיל אותי בהתחלה ולא באמת הייתי משחק שם. הלוואי שאני אגיע לשם בעתיד מהדלת הקדמית"

ההעפלה לשמינית הגמר: "יש לנו משחק קשה מאוד נגד אטאלנטה, שגם תיקו יכול להספיק לנו בשביל לעלות, אבל אנחנו חייבים לנצח אותו. אם נעלה, החלום שלי הוא לשחק נגד ברצלונה וליאו מסי".


"רוצה לשחק מול ברצלונה ומסי. החלום הוא לשחק באחת הקבוצות הגדולות באירופה" (OLI SCARFF/Contributor)

נבחרת ישראל בפלייאוף יורו 2020: "אני בטוח שאנחנו יכולים לנצח בסקוטלנד. היא הפייבוריטית במשחק וכולם יודעים שבבית היא קבוצה שונה לגמרי. אבל ביום אחד ובמשחק אחד של התעלות, אנחנו יכולים בהחלט לנצח שם. זה כמו שקרה אתמול עם שחטאר דונייצק. אני חושב שכולם היו בטוחים שיש סיכוי גדול יותר שישראל תנצח את סקוטלנד מאשר תיקו של שחטאר באנגליה, אבל זה קרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי