לבד בפסגה: וייסמן עקף את הולאנד. מרציאנו הוחלף בדרבי הישראלי

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

החלוץ סידר לוולפסברגר 1:1 נגד אוסטריה וינה עם שערו ה-17 בליגה האוסטרית, תורג'מן שיחק שבע דקות. ביטון השלים 90 דקות ב-0:2 של סלטיק על היברניאן, השוער הוחלף בתום מחצית. צ'יבוטה כבש, גם טוואטחה פתח

(גודל טקסט)
אחרי שכבש והצטיין נגד באולימפיקו נגד רומא ביום חמישי האחרון, שון וייסמן העלה הערב (ראשון) את מאזנו ל-17 שערי ליגה (24 בכל המסגרות) ובכך הוא נותר לבדו בפסגת טלבת הכובשים של הליגה האוסטרית, כשמי שנותר מאחוריו הוא ארלינג הולאנד מרד בול זלצבורג שהבקיע גול אחד פחות.

וייסמן אמנם המשיך את עונת השיא שלו כשהשווה את התוצאה בדקה ה-76, אך וולפסברגר סיימה רק ב-1:1 בחוץ נגד אוסטריה וינה ורשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ונותרה במקום הרביעי בטבלה עם 31 נקודות. אצל המארחת, שנשארה במקום השביעי עם 21 נקודות, אלון תורג'מן עלה מהספסל בדקה ה-83 ורשם את הופעתו השמינית העונה בליגה.

גם בסקוטלנד נרשם דרבי ישראלי בין סלטיק להיברניאן, כאשר גם ניר ביטון ואופיר מציאנו פתחו. לעומת הבלם שהשלים 90 דקות, השוער הוחלף בתום מחצית, ככל הנראה בגלל פציעה במצב של פיגור 1:0. במחצית השנייה כבשה האלופה גם השער השני ושמרה על הפסגה עם ניצחון ליגה שמיני ברציפות.

בהולנד, אריאל הרוש רשם את הופעתו השביעית ברציפות בהרכב, אך קבוצתו ספרטה רוטרדם הסתבכה בתחתית אחרי 2:0 בחוץ נגד אמן הצנועה, שקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון והכניעה את שוער נבחרת ישראל עם שני פנדלים מוצלחים במהלך המחצית הראשונה. הרוש וקבוצתו רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והפער בינם לבין המקום שמוביל למבחני הירידה עומד על חמש נקודות בלבד בתום 17 מחזורים.  

 
 


לאחר שקיבל מנוחה במחזור הנעילה של הליגה האירופית, ביברס נאתכו חזר להרכב פרטיזן והשלים 90 דקות, בהופעתו ה-14 במסגרת הליגה. קבוצתו ניצחה בחוץ 1:2 את רדניק סורדוליצה ועלתה למקום השני. אקס מכבי חיפה סיידובה סומא כבש את השער הראשון לשחורים לבנים.

בבולגריה, טאלב טוואטחה חזר להרכב לודוגורץ נגד סלביה סופיה והוחלף בתום המחצית ראשונה. גם דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה עלו ב-11 של האלופה השלימו 90 דקות ואף הקונגולזי כבש את שער היתרון. המשחק נגמר ב-1:1.


בקפריסין, בוריס מקליימן פתח בשער של פאראלימני נגד א.א.ל. לימסול. הישראלי ספג שני שערים, אך קבוצתו חילצה 2:2 ורשמה תיקו שלישי ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי