סולומון: "לקחנו קשה את ההדחה בצ'מפיונס. היורו? אפשר להעפיל"

מנור סולומון
מנור סולומון | VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images

קשר שחטאר הודה: "המועדון שואף בכל שנה להגיע ל-1/8 הגמר, זה היה תלוי בנו וכשלנו אך נתאושש לקראת הליגה האירופית". על הפציעה: "מזל שעכשיו הגיעה פגרת החורף", והנבחרת: "סקוטלנד חזקה אך נעשה הכל"

(גודל טקסט)

שחטאר דוניימק אמנם לא הצליחה להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות (ותסתפק במפגש מול בנפיקה ליסבון בליגה האירופית) אך מנור סולומון לא ישכח את עונת הבכורה שלו במפעל הגדול ביותר כאשר כבש שני שערים נפלאים: שער ניצחון דרמטי על אטאלנטה עמוק בתוספת הזמן ושער שוויון נגד מנצ'סטר סיטי באיתחאד. הקשר בן ה-20 התראיין לתוכנית הספורט של רדיו103FM וסיפר על כמה הכרטיס המיוחל היה קרוב, על ההתאוששות מהפציעה ועל המשחק החשוב של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד בפלייאוף ההעפלה ליורו.

סולומון תיאר את ההדחה מליגת האלופות כחוסר מזל גדול: "אפשר להגיד שהתאוששנו, בערך. יצאנו לפגרת חורף עכשיו, אז אנחנו לא ביחד ואני כבר בארץ. מי שצפה במשחק ראה שהתוצאה משקרת, היה 0:0 עד דקה 70 בערך וזה נגמר בתבוסה 3:0. לנו פסלו שער דומה למה שאישרו להם ב-VAR, אז הימרנו על כל הקופה וחטפנו גול מוזר מבעיטה חופשית שעד עכשיו אני לא מבין איך הוא נכנס. גם קיבלנו אדום, עשינו עוד טעות ובסוף נגמר 3:0, אבל זה משחק שבקלות יכול היה להסתיים בניצחון שלנו, מה גם שהיה כרטיס אדום שלא נשלף לשחקן שלהם".

כיצד קיבלו את ההדחה: "לקחנו את זה קשה, כל השחקנים והצוות. זה מועדון שכל שנה שואף להעפיל לשמינית הגמר והגענו למשחק האחרון כשהכל תלוי בנו ובסופו של דבר גם תיקו היה מעלה אותנו, אז זה מאוד מבאס. עכשיו עלינו לאסוף את עצמנו ולהתכונן למשחק הבא בליגה האירופית".

סולומון חוגג. קמפיין בלתי נשכח עבורו בצ'מפיונס (OLI SCARFF / Contributor)

הפציעה בירך: "הייתה לי פציעה שבגללה הפסדתי עוד את שני משחקי הנבחרת וחזרתי מוקדם מדי בשביל לשחק נגד מנצ'סטר סיטי. במשחק האחרון הפציעה קרתה שוב, אבל המזל הגדול הוא שעכשיו הגיעה פגרת החורף. יש לנו חודש מנוחה עד שנצא למחנות אימונים וברור שאהיה כשיר למשחק הנבחרת בסקוטלנד, זה שלושה-ארבעה שבועות בחוץ".

על משחק הנבחרת בסקוטלנד: "ברור שזו היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל מבין השלוש, אבל אני לא חושב שזו משימה בלתי אפשרית. זה אמנם משחק חוץ מאוד קשה, אבל במשחק אחד אנחנו יכולים לעלות. אנחנו נעשה את הכל כדי לעלות ומאמין שזה אפשרי".


מה אומרים עליו בתקשורת באוקראינה
: "אני לא דובר את השפה וזה לא כל כך מעניין אותי. לפעמים שולחים לי דברים, אבל חוץ מזה אני לא כל כך מתעניין".

במדי הנבחרת. "מאמינים שזה אפשרי" (אודי ציטיאט)

כיצד הוא עובד בפגרה בחודש הקרוב: "אני צריך עכשיו לנוח שבוע וחצי ולעבור טיפולים, אחר כך כבר אתחיל לעבוד על הפציעה וככל שיעבור הזמן גם אוכל להיכנס לאימונים. יש לי תוכנית שאני מקפיד עליה וצריך לאכול נכון, כי מי שמשמין בפגרה גם נקנס – אם עולים באחוז מסוים, לא יודע בדיוק כמה כי לא קרה לי, אז משלמים על כך וזה כתוב אפילו כסעיף בחוזה".

קשריו בחדר ההלבשה: "יש כמה שחקנים שמדברים אנגלית וגם התחלתי לדבר פורטוגזית וככה אני משוחח עם הברזילאים. רוסית זו שפה מאוד קשה ואני לא מצליח ללמוד אותה".

סולומון במהלך אימון. הפגרה הגיעה בזמן טוב ( GENYA SAVILOV / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי