נוליטו: "דאבור לא שיחק, איך יבקיע?", בכורה לחלוץ בהופנהיים, אלמקייס פתח

מואנס דאבור
מואנס דאבור | הופנהיים

שחקנה של סביליה יצא להגנתו של חלוץ נבחרת ישראל, שזכה לדקות ראשונות בהפסד 1:2 לדן האג במשחק ידידות. הקשר הצעיר עלה ב-11 והוחלף בדקה ה-80

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

יומיים לאחר שעבר להופנהיים, מואנס דאבור רשם הערב (חמישי) דקות ראשונות במדי קבוצתו החדשה. חלוץ נבחרת ישראל עלה בדקה ה-60 מהספסל במהלך משחק אימון נגד דן האג, כשהגרמנים היו ביתרון 0:1, אך בסיום הפסיד 2:1 להולנדים. עילאי אלמקייס פתח ב-11 של המאמן אלפרד שרודר.

הופנהיים, המקיימת בימים אלו מחנה אימון בספרד, פתחה את המשחק יותר טוב וכבר אחרי רבע של משחק עלתה ליתרון, כשיורגן לוקדיה, המתחרה של דאבור בהתקפה, מצא את הרשת. היריבה קיבלה כדור עונשין שניות ספורות לאחר שחלוץ נבחרת ישראל נכנס לכר הדשא, אותו תרגם תומאש נסיד הצ'כי לשוויון. בדקה ה-70 דאבור כמעט החזיר את היתרון לקבוצתו, לאחר שעלה גבוה לכדור גובה של קוסטאס סטאפילידיס,אך הכדור פספס את הפינה השמאלית בסנטימטרים.

כעשר דקות לסיום המשחק, אלמקייס פינה את מקומו על המגרש לאחר משחק סולידי. כשתי דקות לשריקה האחרונה המהפך במשחק הושלם – רובין פולי הרים לעבר הרחבה וכריסנסיו סאמרוויל בן ה-18 כבש בבעיטת יעף נהדרת.

אגב, מי שיצא להגנתו של דאבור על התקופה הפחות טובה בסביליה הוא חברו לקבוצה לשעבר, נוליטו. "בשנה החדשה הוא יבקיע הרבה שערים. הוא לא שיחק, אז איך ציפו ממנו להבקיע?", אמר הספרדי וסיפר על החברות שנוצרה בינו לבין הישראלי: "הסתדרנו מצוין, הוא ישב לידי והיינו צוחקים המון. לדעתי הוא שחקן טוב, אבל דברים כאלה לפעמים קורים בכדורגל".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי