ניצחון לרפאלוב, שער לווייסמן במשחק אימון

שון וייסמן
שון וייסמן | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

הקשר הוותיק פתח והוחלף במחצית ב-1:2 של אנטוורפן, חלוץ וולפסברגר מצא את הרשת במשחק הכנה נגד אקטובה שהסתיים בניצחון 0:7. הפסד מביך לטל כחילה ואטרומיטוס לנועלת הטבלה ביוון, קליימן ספג בדקה ה-87

(גודל טקסט)

מרבית הלגיונרים שיחקו כבר אתמול (שבת), אבל גם היום מספר נציגים ישראלים מעבר לים יעלו על כר הדשא ברחבי העולם.

הראשון לשחק היה טל כחילה, שפתח כמגן ימני באטרומיטוס היוונית במשחק החוץ נגד נועלת הטבלה פאניוניוס, שלצערו של אקס בית"ר ירושלים הסתיים בהפסד. אטרומיטוס נכנעה 1:0 משער מאוחר של בדקה ה-76, ובעוד המארחת שיפרה את מאזנה ל-9 נקודות לאחר 21 מחזורים, הקבוצה של כחילה איבדה נקודות יקרות בקרב על מקום בפלייאוף העליון ממנו היא עדיין רחוקה רק שלוש נקודות.

ליאור רפאלוב ואנטוורפן, המדורגים במקום השלישי בבלגיה, אירחו את זולטה וארחם וניצחו 1:2. הקשר הוותיק פתח בהרכב והוחלף במחצית, קבוצתו השתווה לגנט השנייה. עוד קודם לכן, בליגה הקפריסאית חן עזרא על ספסל אומוניה ניקוסיה שתארח את אנורתוזיס (17:00), ערב המחזור זהו מפגש בו תארח המדורגת שנייה בטבלה את המוליכה, ושעה לאחר מכן בוריס קליימן ופראלימני שבמקום הלפני אחרון יארחו את נאה סלאמיס ממרכז הטבלה. 

לקראת החזרה מפגרת החורף הארוכה ב-8.2 של הליגה האוסטרית, שון וייסמן פתח במשחק האימון של וולפסברגר נגד אקטובה הקזחית שהסתיים בניצחון 0:7 אוסטרי. החלוץ הישראלי כבש את השער הראשון במשחק בדקה התשיעית.


רפאלוב ואנטוורפן. רודפים בצמרת בבלגיה (KRISTOF VAN ACCOM/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

בקפריסין, השוער בוריס קליימן ספג בדקה ה-87 כעמד בין הקורות של פרלמיני, במשחק שהסתיים ב-1:1 נגד נאה סלמיס מהתחתית. חן עזרא לא שותף בניצחון אומוניה ניקוסיה מוקדם יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי