צפו: רפאלוב זכה למנוחה, סלטיק הביסה בלי הישראלים

אודסון אדוארד
אודסון אדוארד | Jane Barlow - PA Images / Contributor

בלי אלחמיד, ביטון וסורו, האלופה דרסה את המילטון 1:4 בחוץ ופתחה פער זמני של שבע נקודות בפסגה. בבלגיה, הישראלי של אנטוורפן נשמר לקראת חצי גמר הגביע ולא שותף בהפסד מול האקסית קלאב ברוז'

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

איסמעילה סורו שנרכש מבני יהודה נותר היום (ראשון) מחוץ לסגל סלטיק, שעלתה למשחק החוץ מול המילטון גם ללא ניר ביטון וחאתם עאבד אלחמיד הפצועים. האלופה הסתדרה היטב ללא המושבה הישראלית וחזרה מפיגור ל-1:4 מאוחר מול קבוצת התחתית, שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-34. בתום 24 מחזורים בסקוטלנד, החבורה של ניל לנון מוליכה את הטבלה עם 64 נקודות, שבע יותר מהיריבה העירונית גלאזגו ריינג'רס לה משחר חסר.

המילטון מתחתית הטבלה הדהימה כשעלתה ליתרון בדקה ה-29, אך חמש דקות מאוחר יותר ג'יימי המיילטון הותיר אותה בעשרה שחקנים (34) ודקה לאחר מכן סלטיק כבר איזנה מרלגיו של אודסון אדוארד, שהבקיע בכדור חופשי מ-17 מטרים. 12 דקות לסיום המהפך המיוחל הושלם, כשכריסטופר ז'וליין הבלם נעץ את השלישי שלו העונה. אדוארד, מלך שערי הליגה, השלים צמד (81) עם ה-18 שלו העונה וג'יימס פורסט הסקוטי חתם (91).

במחזור ה-24 בבלגיה, ליאור רפאלוב ישב על ספסל אנטוורפן ולא שותף בהפסד 1:0 בחוץ מול האקסית והמוליכה קלאב ברוז'. קבוצתו של הישראלי, שככל הנראה נשמר על ידי מאמנו לגומלין חצי גמר הגביע שייערך ביום חמישי הקרוב, נותרה במקום השלישי עם 45 נקודות – שלוש פחות מגנט השנייה ו-12 מתחת לקלאב ברוז'.

 
הרגע ששינה את מאזן הכוחות? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי