שי בן דוד על החיים בצל הקורונה: "אין אצלנו אנשים עם מסיכות"

שי בן דוד
שי בן דוד במדי הפועל עפולה | עדי אבישי

בזמן שמשרד הבריאות הישראלי העלה מדרגה בכל הקשור לנגיף, בדרום איטליה העניינים דווקא מתנהלים כרגיל עבור אקס מכבי חיפה: "חברה שלי איתי, אבל המשפחה טרם הגיעה לביקור בגלל כל הבלאגן"

(גודל טקסט)

משרד הבריאות העלה אתמול (רביעי) את רף הלחץ והחשש בכל הקשור לנגיף הקורונה, כאשר לדבר הייתה גם השפעה ישירה על הכדורגל הישראלי ומשחק גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע נדחה. המשחק בין הפועל תל אביב להפועל רעננה התקיים עם הגבלה של עד 5000 אנשים.

מדינת ישראל עוד נחשבת למדינה בה הסיכון לנגיף הוא קטן, ואילו איטליה היא אחת המדינות עם הכי הרבה מקרים של היבדקות ומוות. הדבר אמנם משפיע מאוד על הליגה הראשונה, אך פחות על השנייה, בה יש נציגות ישראלית וקוראים לה שי בן דוד.

השחקן בן ה-22 הושאל בחודש ינואר האחרון ממכבי חיפה לטרפאני מתחתית הסרייה B. בשיחה עם ספורט1 מצייר בן דוד תמונה שונה לחלוטין מהדיווחים. "אנחנו נמצאים בדרום איטליה וברוך השם הנגיף עוד לא הגיע אלינו ונמצא בעיקר בצפון. בכל מקרה, אנחנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות. האימונים והמשחקים אצלנו מתנהלים כרגיל ורק שלשום ניצחנו את אנטלה בתוצאה 1:4".


תיירים עם מסיכות בעקבות נגיף הקורונה (NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images)

"אין אצלנו אנשים עם מסיכות", הוסיף הבלם/מגן שמאלי. "ביטלו אצלנו כמה משחקים באיזור הצפון, אבל כרגע הכל כרגיל ואולי בגלל שזה מתפשט אז יודיעו משהו אחר, אבל בינתיים הכל רגיל".

השחקן לא אמור להיכנס לבידוד, כי הם לא מתכוון לחזור לישראל, אבל מודה שישנה בעיה עם ביקורים: "בשלב זה אני כאן ולא אמור לחזור לארץ עד סוף מאי כאשר תסתיים העונה, ועד אז אני מקווה יסתיים הנגיף. אני נמצא באיטליה עם חברה שלי שקנתה כרטיס לצד אחד, ואילו שאר המשפחה עדיין לא הגיעה לבקר אותי וזה רק בגלל הבלאגן סביב הנגיף, גם באיטליה וגם בישראל.

מבחינה מקצועית, בן דוד הגיע לאיטליה וסבל מפציעה שגרמה לו להיעדר בתקופת הראשונית. הוא טרם ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, אך לאחרונה נכלל בסגל מספר פעמים, כאשר קבוצתו ממוקמת במקום הלפני אחרון בטבלה 11 מחזורים לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי