"אחרי אימון אחד הבנתי שקינדה יהיה סיפור הצלחה ב-MLS"

גדי קינדה
גדי קינדה | Rich Lam/Getty Images

מאט בסלר, חברו לקבוצה של אקס בית"ר, סיפר: "כשראיתי אותו לראשונה חשבתי 'איך לעזאזל הוא ישרוד מבחינה פיזית', אבל אז הבחנתי בכישורים שלו - הוא מלהיב". מאמן קנזס: "כשאתה טוב בכדורגל, הכל הרבה יותר פשוט"

(גודל טקסט)

אחרי שכבש שער נהדר בהופעת הבכורה שלו ב-MLS ונכנס לנבחרת המחזור, גדי קינדה, קשר קנזס סיטי, סיפר בארצות הברית: "אני חושב שהבקעתי גולים יפים יותר במהלך הקריירה שלי, אבל זה בהחלט היה אחד חשוב מאוד עבורי ועבור הקבוצה".

על ההחלטה להצטרף לקנזס סיטי: "לא פחדתי, אבל חשבתי על כך הרבה. זה לא קל לעזוב את הכל ולעבור למדינה זרה, בטח שלא בפעם הראשונה, אבל אני שמח עם ההחלטה שקיבלתי ומאושר מתחילת דרכי בקנזס. גיליתי המון דברים טובים על המגרש ומחוצה לו בזמן הקצר שאני פה. החברים שלי לקבוצה מדהימים. אני שמח מההופעה הראשונה שלי ומקווה להמשיך באותה צורה".

מאט בסלר, חברו של קינדה לקבוצה, סיפר על רשמיו הראשונים מהישראלי: "כשאתה רואה את גדי לראשונה, את חושב לעצמך 'איך לעזאזל הוא יצליח לשרוד על המגרש מבחינה פיזית', במיוחד בליגה קשוחה כמו ה-MLS, אבל הבנו במהרה שהוא יהיה סיפור הצלחה, בעיקר בגלל היכולות והטכניקה שלו. אחרי אימון אחד זיהינו את הכישורים שלו. הוא משנה קצבים בצורה נפלאה, יודע לכדרר על שטח קטן וזה מאוד-מאוד הרשים אותי. מדובר בשחקן מלהיב לצפייה, הוא כנראה השחקן החביב עליי בליגה כרגע". 

מאמנו של קינדה, פיטר ורמס, התייחס לכך שהוא אינו מדובר אנגלית: "כשאתה טוב בכדורגל, הכל הרבה יותר פשוט. אני רוצה לשבח את השחקנים שלי, כי חדר ההלבשה שלנו טוב מאוד. החבר'ה לקחו את השחקנים החדשים וגרמו להם להרגיש בבית. מנגד, אתה צריך להוכיח להם שאתה בחור טוב, אחד שעובד קשה. אם עשית את זה, אתה תתאקלם פה בצורה טובה".


זכה למגוון של מחמאות. גדי קינדה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי