ליאור רפאלוב השווה שיא: "האיכות שלו עשתה את ההבדל"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Isosport/MB Media / Contributor

הישראלי כבש שער ניצחון בכדור חופשי נפלא (84) והגיע בפעם השנייה בקריירה ל-11 שערי ליגה בעונה אחת. באנטוורפן התמוגגו, גם מאמן קורטרייק החמיא. יוזמן לסגל הנבחרת לקראת סקוטלנד?

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב יחגוג את יום הולדתו ה-34 בעוד כחודש וחצי, אבל גיל זה רק מספר והקשר הוותיק ממשיך להשתבח כמו יין טוב. אתמול (שבת) הישראלי הוזעק מספסל אנטוורפן (74) ועשר דקות מאוחר יותר הוא כבש בכדור חופשי נפלא שסידר לקבוצתו 0:1 חשוב בחוץ מול קורטרייק במסגרת המחזור ה-29 בליגה הבלגית.

זה היה שער הליגה ה-11 העונה של רפאלוב, שהשווה בכך את שיאו האישי אותו הוא קבע אי שם בעונת 2010/11 במדי מכבי חיפה ונותרו לו 11 משחקים על מנת לשפר אותו. כשהמשחק החשוב מול סקוטלנד באופק והסגל של נבחרת ישראל אינו מושפע בשחקני הכרעה מוכחים, אולי הגיע הזמן שהמאמן אנדי הרצוג יתחיל לחשוב על כוכב אנטוורפן.

"אני תמיד שמח לעזור לקבוצה ולשפר את הסטטיסטיקה האישית שלי", אמר בסיום רפאלוב, שלא הופתע מכך שאנטוורפן הצליחה להכריע את ההתמודדות רק בדקות הסיום. "ידענו מראש שמדובר במשחק חוץ קשה מאוד ואני שמח שלקחנו נקודות חשובות שיעזרו לנו מאוד בהמשך מאבקי הצמרת".

פריס הרון, חברו של רפאלוב לקבוצה, הוסיף: "מעבר לזה שאף פעם לא קל במגרש של קורטייק, הפעם הם גם באו לנקום על כך שהדחנו אותם מהגביע וידענו שנצטרך להילחם עבור הניצחון. אנחנו אסירי תודה על כך שהיכולת האישית של רפאלוב הביאה לנו את הנקודות בדקות ההכרעה".

גם מאמן קורטרייק לא נשאר אדיש לישראלי: "לאנטוורפן יש שחקני הכרעה איכותיים כמו רפאלוב שעשה את ההבדל, אבל חוץ מהשער שלו הם לא עשו יותר מידי. עבדנו מאוד קשה, הכל היה בשליטה שלנו והשחקנים נתנו את הכל על המגרש, אבל הכדור לא נכנס. כנראה שהתסריט הזה נכתב מראש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי