נתראה ביוני? אי ודאות ובלבול גדול בסין לגבי חזרת הליגה

ערן זהבי
ערן זהבי | לירון מולדובן

העונה הייתה אמורה לצאת לדרך בסוף אפריל, אולם ההחלטה על איסור כניסת זרים טרפה את הקלפים והובילה לכך שבשלב זה יש רק שלוש קבוצות עם סגל מלא

(גודל טקסט)
בעקבות ההחלטה על איסור כניסת זרים למדינה, שהתקבלה במטרה למנוע את התפשטות מגיפת הקורונה פעם נוספת, אי ודאות ובלבול גדול בסין לגבי מועד פתיחת הליגה. כזכור, תחילה פורסם שכדורגל המקומי ישוב במהלך חודש אפריל, זאת לאחר ההשתלטות על הווירוס והחזרה ההדרגתית לשגרה, אולם איסור הכניסה לזרים הוביל לכאוס גדול.

יותר מ-50 שחקנים זרים עדיין לא נכנסו לסין וחמישה מאמנים טרם התאחדו עם הקבוצות שלהם, כך שבשלב זה ישנן רק שלוש קבוצות עם סגל מלא. בעקבות כך, הדיווחים על פתיחת הליגה באפריל נראים כעת דמיוניים, כשצריך לקחת בחשבון שקיימת חובת בידוד של 14 ימים על כל הנכנסים למדינה.

אתמול, כזכור, הגיעו ערן זהבי ודיא סבע לסין אחר מסך ארוך. כמו כל הנכנסים, השניים עברו בדיקת קורונה כשנחתו ולאחר שזו נמצאה שלילית, הם קיבלו אישור לשוב לבתיהם ושם הם יהיו בבידוד מלא למשך שבועיים – עד אשר יוכלו להצטרף לקבוצתם הנערכת לפתיחת העונה. לפי הערכות, לא מן הנמנע שהליגה תחל באמצע חודש מאי ואולי אפילו ביוני.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי