גם בצ'כיה: טל בן חיים וחבריו יקצצו בין 20 ל-30 אחוז משכרם

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

בצל משבר הקורונה והפסקת הכדורגל, ראשי ספרטה פראג הודיעו כי ההסכם נכנס לתוקף החל מאפריל ועד שהשחקנים ישובו לאימונים בצורה סדירה

(גודל טקסט)

בעקבות התפשטות מגיפת הקורונה והמשבר הכלכל העולמי, מגמת הקיצוץ בשכרם של בכירי הספורטאים הגיעה היום (חמישי) גם לצ'כיה, שם ספרטה פראג, קבוצתו של טל בן חיים הישראלי, הודיעה כי היא הגיעה לסיכום מול השחקנים.

לפי ההודעה הרשמית שמסרה ספרטה פראג, שחקני הקבוצה הבוגרת של המועדון סיכמו עם ראשי המועדון על קיצוץ ב-20 או 30 אחוז משכרם החל מתחילת חודש אפריל, כלומר אתמול. עוד נודע כי האחוזים בהם כל שחקן יקצץ, כאמור בין 20 ל-30, תלויים בחלק הקבוע של ההכנסה השנתית שלו.

ספרטה מסרה: "בגלל חוסר היכולת לשחק ולהתאמן, החלטנו לבצע קיצוץ רוחבי. צעדים אלה התאפשרו אך ורק בזכות הגישה החיובית של השחקנים. הנהלת המועדון, המיוצגת על ידי המנכ"ל פרנטיסק צ'ופר והמנהל הספורטיבי תומאש רוזיצקי, סיכמה עם השחקנים כי הקיצוץ יהיה בתוקף עד שהקבוצה תחזור לאימונים בצורה סטנדרטית".

בן חיים, שנרכש ב-2017 ממכבי תל אביב והפך בזמנו לרכש היקר בתולדות הקבוצה, לא רשם העונה אף הופעה רשמית במדי ספרטה פראג ואשתקד הוא שיחק 143 דקות בלבד.  לפני שנה ושמונה חודשים, כזכור, הישראלי קרע את הרצועה הצולבת ולא יהיה מופרך לומר שמאז הוא פשוט הלך לאיבוד. חוזהו של אקס הצהובים יסתיים רק בתום העונה הבאה ולא מן הנמנע שבקיץ הקבוצה הצ'כית תנסה להיפרד מהישראלי, שלא הבקיע במדיה אף שער ושותף בסף הכל ב-20 משחקים בשלוש שנים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי