"קיבלנו הצעה על סך כ-30 מיליון יורו עבור זהבי"

ערן זהבי
ערן זהבי | Fred Lee / Contributor

החתמת הישראלי ("הפכתי את ערן לאיש עשיר מאוד"), המגעים ("ניהלתי את המו"מ באופן אישי") ועתידו ("קיבלתי שלוש הצעות"). דראגן סטויקוביץ', המאמן היוצא של גוואנגז'ו, בראיון

(גודל טקסט)

אחרי כמעט חמש שנים כמאמן גוואנגז'ו ר.פ, דראגן סטויקוביץ' פוטר מתפקידו בחודש דצמבר האחרון ופינה את מקומו לטובת ג'ובאני ואן ברונקהורסט ההולנדי. "ההחלטה להיפרד ממנו הייתה לא פשוטה בכלל, אך היינו צריכים להמשיך הלאה ואנחנו מאמינים שהגיע הזמן להתחיל פרק חדש", כך נמסר בזמנו מהקבוצה הסינית.

בראיון פרידה מהקבוצה הסינית, סטויקוביץ' התייחס לערן זהבי וחשף פרטים מפתיעים: "הוא עלה לנו רק שבעה מיליון דולר ובזמנו אמרתי לבוס שאנחנו נרוויח עליו פי שלושה. מסתבר שטעיתי, כי קיבלנו עבורו הצעה על סך כ-30 מיליון יורו, יותר מפי ארבעה מהסכום בו הוא נרכש, אז אני חושב שהוכחתי שיש לי כוח וידע בתחום".

סטויקוביץ' סיפר כיצד נולדה החתמת זהבי: "הצלחתי לשכנע את ראשי הקבוצה לצרף אותו בזכות ההתמדה שלי. אני הפכתי את ערן לאיש עשיר מאוד, מכיוון שאני באופן אישי ניהלתי את המשא ומתן לגבי החוזה שלו. רציתי להביא אותו בכל מחיר, כי ידעתי שהוא יתאים לסגנון המשחק שלי והאמנתי שהמחיר שלו יזנק לשמיים. גם בישראל וגם בסין, הוא הוכיח שהוא מכונת שערים אמיתית".

סטויקוביץ' התייחס גם לעתידו: "זמן קצר לאחר הפרידה מגוואנגז'ו, שתמשיך לשלם את השכר שלי בשנתיים הקרובות, בזמן ששהיתי בחופשה פרטית במיאמי, קיבלתי הצעות משלושה מועדונים שונים, אולם טרם קיבלתי החלטה לגבי היעד הבא שלי".

סיכום התקופה שלו בסין: "המהפכה שלי הצליחה, כי הצגנו כדורגל מודרני, התקפי ויעיל. היה לנו סגנון שונה מאשר לקבוצה ממוצעת בליגה. למרות שלא זכינו בשום תואר, היה נחמד לצפות בנו משחקים. האוהדים נהנו מהכדורגל שהצגנו והייתה לי תמיכה מלאה מכל חברי ההנהלה. ביליתי כמעט חמש שנים בקבוצה אחת, זה שיא בסין. לאור איך שהדברים מתנהלים שם, מדובר בהישג יוצא דופן".

"הפכתי את זהבי לאיש עשיר מאוד" (אתר הליגה הסינית)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי