כפי שנחשף בספורט1: ואן ברונקהורסט מונה למאמן גוואנגז'ו ר.פ

ג'ובאני ואן ברונקהורסט
ג'ובאני ואן ברונקהורסט | גוואנגז'ו ר.פ

העברות: ההולנדי חתם לעונה וידריך את זהבי וסבע. באיירן החתימה את נובל. ב'מירור' מדווחים שאלופת אירופה הצטרפה למירוץ אחרי סאנצ'ו, נציגי מילאן נמצאים בברצלונה במטרה לסגור את השאלת טודיבו

(גודל טקסט)
רשמי
* כפי שנחשף לראשונה בספורט1, ג’ובאני ואן ברונקהורסט ההולנדי מונה למאמן גוואנגז'ו ר.פ על חשבון דראגן סטויקוביץ’ והוא ידריך את ערן זהבי ודיא סבע בעונה הקרובה. 

 

שמועות

* בספרד ובאיטליה טוענים שז’אן קלייר טודיבו קרוב להצטרף בהשאלה למילאן, ששלחה נציגים מטעמה לברצלונה במטרה לסגור את החתמתו של הבלם הצרפתי בן ה-20 ששיחק העונה 77 דקות בלבד במסגרת הליגה.

* על פי דיווח בספרד, ברצלונה שמה עין על מגן לייפציג לוקאס קלוסטרמן. בקבוצה מחפשים מחליף אפשרי לנלסון סמדו, והגרמני בן ה-23 הוא אופציה סבירה. קלוסטרמן מסיים חוזה בסוף העונה הבאה, אבל סעיף השחרור שלו לא גבוה ובאלופת ספרד עשויים להביא אותו כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

* ג'יידון סאנצ'ו ממשיך לעורר עניין באנגליה. ב'מירור' מדווחים שליברפול הצטרפה למנצ'סטר יונייטד ולצ'לסי במירוץ אחר ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד, שעשוי להצטרף לאחת מהן כבר בחלון הנוכחי תמורת 120 מיליון ליש"ט.

* מסתמן שכריסטיאן אריקסן בדרך לאיטליה. בדנמרק, מולדתו של השחקן, מדווחים שהוא מתקרב בצעדי ענק לאינטר, שצפויה לשלם לטוטנהאם כ-20 מיליון ליש"ט עבור הקשר שיסיים את חוזהו בתום העונה.

* אחרי שבורדו, ספורטינג ליסבון ורד בול זלצבורג הביעו עניין במואנס דאבור, גם ווסטהאם ובשיקטאש הוזכרו כמועמדות לצרף את חלוץ נבחרת ישראל שלא נמצא בתוכניות המקצעיות של סביליה (לחצו כאן לידיעה המלאה).

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי