חנין בראיון ב'בילד': "מאמין שאהיה שוער ראשון במיינץ"

עומר חנין
עומר חנין | האתר הרשמי

בגרמנית כמעט שוטפת, הישראלי סיפר לעיתון הנחשב על תחילת דרכו: "היה קשה בגלל הפציעות" והחמיא למאמן המנטלי ז'אן טלסניקוב: "לומד ממנו המון". על הקורונה: "מחזקת אותי". וגם: האוכל החריף של סבתא

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)

בראיון לעיתון הגרמני הנחשב "בילד", עומר חנין, שמשחק בקבוצת המילואים של מיינץ, התייחס לפגרה הכפויה בשל הנגיף. "הקורונה מחזקת אותי", הפתיע השוער הישראלי בן ה-21, לו ארבע הופעות בליגה המחזוית. "אני מנצל את הזמן בבית כדי לעבוד מבחינה פיזית ומנטלית. אני מרגיש טוב יותר מבחינה מנטלית ולמדתי המון".

חנין, שלמד לדבר גרמנית בצורה כמעט שוטפת וזכה למחמאות על כך בכתבה, סיפר ל'בילד' על השיפור הגדול ביכולuת שלו במטבח: "אני יכול לומר שאני בשלן הרבה יותר טוב כיום. אני מבשל את המתכונים האהובים על סבתא שלי, שמגיעה ממרוקו, כך שהאוכל שאני מבשל הוא די חריף".

על תחילת דרכו בגרמניה: "זה היה קצת קשה, כי עברתי שתי פציעות איך שהגעתי. אני עובד עם ז’אן טלסניקוב, שהוא שחקן עבר בישראל ובסקוטלנד ומשמש כיום כמאמן מנטלי. אני לומד ממנו המון בהיבט הזה".

חנין שיתף בשאיפות שלו להמשך הדרך: "אני מאמין שאהפוך בסופו של דבר לשוער הבכיר של מיינץ, הרי הגעתי לכאן בשביל לשחק בשלב מסוים בבונדסליגה. אני שמח להיות פה ולומד המון מחבריי לקבוצה. כדורגל זה מקצוע בו אתה חייב להילחם על המקום שלך בכל יום וכך אני עושה".

 
 



נלחם על מקומו בבונדסליגה. חנין (האתר הרשמי של מיינץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי