רפאלוב לספורט1: "שמח להיות ברשימה אחת עם שחקנים שזכו בנעל הזהב"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | VIRGINIE LEFOUR / Stringer

קשר אנטוורפן נבחר להרכב העשור של קלאב ברוז': "בשנים 2014-2016 הרגשתי בשיא שלי ככדורגלן". על הליגה הבלגית: "השלמנו עם זה שהליגה לא תחזור, מתכוננים לגמר הגביע"

(גודל טקסט)

בתקשורת הבלגית בחרו אתמול בליאור רפאלוב לרשימת הרכב העשור של המועדון, מה שמביא לא מעט כבוד לכדורגל הישראלי. שחקנה של אנטוורפן, אחד הלגיונרים המצליחים בכדורגל הישראלי, שיחק במשך שבע שנים בקבוצה הבלגית בה רשם 234 הופעות ובמהלכן הבקיע 54 שערים (מתוכם 40 שערי ליגה) ו-62 בישולים. רפאלוב, שחגג בתחילת השבוע יום הולדת 34, הוזכר בתקשורת הבלגית כמי שכבש את שער הניצחון הדרמטי בגמר הגביע נגד אנדרלכט לפני כחמש שנים. העונה הוא כבש 11 שערים והשווה שיא אישי מאז עונת 2010/11, כשנותרו 11 משחקים להבקיע שער נוסף ולנפץ את השיא הזה.

"הייתי שם שבע שנים, כמובן שזה גדול מאוד גדול, בעיקר אם אתה מסתכל לאחור, לשמות שהיו במועדון הזה בעשר השנים האחרונות. אני שמח להיות ברשימה אחת שכוללת שחקנים גדולים מאוד, החל מתומאס מונייר מפריז סן ז'רמן וכלה בשחקנים אחרים שזכו בתואר נעל הזהב בבלגיה", אמר רפאלוב לספורט1. "אני חושב שבכלל, שנת 2014, 2015 ו-2016 הן שלוש עונות שהרגשתי בהן בשיא שלי ככדורגלן. גם בתרומה האישית שלי במגרש, וגם מחוץ למגרש".

"השלמנו עם העובדה שהליגה לא תחזור בבלגיה", הוסיף רפאלוב על החוויה העכשווית שלו – אנטוורפן. "בינתיים, אנחנו עובדים קשה מאוד בבתים שלנו וממתינים לגמר הגביע, למשחק מול קלאב ברוז'. היא כנראה תוכתר כאלופה, ויהיה כבוד גדול בשבילנו לנצח אותה ולהעפיל בעונה הבאה לליגה האירופית".

בחודש מרץ התראיין רפאלוב לספורט1, רגע לפני שגמר הגביע מול ברוז', שהיה אמור להיערך באותו שבוע, נדחה מה-22 במרץ. "וזה סיפור סיפור. כי הגמר היה אמור להיות ביום ראשון הקרוב, ואני זוכר היטב את התאריך: 22 במרץ", אמר רפאלוב. "ביום הזה, בשנת 2015, זאת הזכיה של ברוז' בגביע מול אנדרלכט. כמה פיקנטי זה היה שאגיע באותו תאריך ואקח גביע. אבל המגיפה הרסה את המומנט שלי לעשות את זה שוב".


ליאור רפאלוב במדי ברוז' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי