לקו: "בעיות עם רפאלוב? אין אחד שרוצה לנצח יותר מהמאמן"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS / Contributor

בבלגיה דווח כי הקשר עשוי לעזוב לאור משקעי העבר עם המאמן החדש של אנטוורפן, אך הקרואטי הרגיע: "הוא היה משלושת השחקנים הטובים בקבוצה אך לא היינו מאוזנים. אין דבר כזה שמנג'ר לא אוהב שחקן"

(גודל טקסט)

זה לא סוד שהמעבר לאנטוורפן החייה מחדש את הקריירה של ליאור רפאלוב. הקשר בן ה-34 הצטיין העונה עם 12 שערים וחמישה בישולים ב-32 הופעות ורק יכול להצטער על כך שהליגה הבלגית לא חודשה. אולם, לקשר ציפתה הפתעה לא ממש נעימה כאשר לפני כחודש ימים הודיעה הקבוצה על מינויו של איבן לקו למאמן.

בעבר השניים לא הסתדרו בברוז' מה שהביא לעזיבתו של קשר הכנף. על רקע מקרה העבר, בתקשורת המקומית שיערו שייתכן והקשר בן ה-34 ישקול לעזוב.  אתמול (ראשון) התראיין לקו ל-"VP" הבלגי ודיבר על הקשר. "במהלך תקופתם המשותפת בברוז' היו להם כמה עימותים, אך ללקו יש הסבר ברור לכך", נכתב בידיעה. 

לקו הסביר: "כשהצאטרפתי למועדון רפאלוב שיחק בשלושת המשחקים הראשונים. סיימנו בתיקו 3:3 נגד באשקשיר, ניצחנו 0:4 את לוקרן ו-1:3 נגד אופן. הוא היה משלושת השחקנים הטובים ביותר. כבשנו שלושה שערים אך הקבוצה הייתה לא מאוזנת וגם ספגנו לא מעט". 


ליאור רפאלוב. מה הוא חושב על המינוי? (BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

"השאלה היא לא האם רפאלוב היה טוב או רע. אני לא מאמין בסיפורים האלה שמאמן לא אוהב שחקן. מי לא אוהב את מי? אין אחד שרוצה לנצח יותר מהמאמן. אם הייתי יכול לבחור איזה 11 שהייתי רוצה, הייתי משחק עם ארבעה שחקני כנף, שלושה חלוצים ושני מספרי 10. כמובן שזה לא המצב. אי אפשר לבנות כה קבוצה. אני אולי מאוד נוסטלגי ורומנטי אך בסופו של דבר רוצה לנצח".

אז מה יבחר רפאלוב? כרגע רב הנסתר על הגלוי. חוזהו של הקשר, שמשחק בבלגיה קרוב לעשור (הצטרף לברוז' ב-2011) וזכה כבר בין היתר בשתי אליפויות בברוז' –  מסתיים ב-2021. האם הוא בדרך להרפתקה חדשה בקריירה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי