דיווח בספרד: גרנאדה מליגת המשנה מעוניינת בשון וייסמן

play
לא כבש מאז מחזור הפתיחה. שון וייסמן | GettyImages, Angel Martinez
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1 04:49

נמשכים הדיווחים על כך שריאל ויאדוליד רוצה להיפטר מהחלוץ הישראלי. וייסמן מאוד מוערך בליגה השנייה בה הצטיין בעונה שעברה

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

בסביבת ריאל ויאדוליד מתגברים הדיבורים על חוסר שביעות רצון משון וייסמן והאפשרות שיימכר או יושאל לקבוצה אחרת. כלי התקשורת שמכסים את הקבוצה ממשיכים בקו הזה גם היום ועל פי אחד הדיווחים, חלוץ נבחרת ישראל מועמד לגרנאדה מליגת המשנה.

גרנאדה ירדה בתום העונה שעברה לליגת המשנה בספרד ושואפת לשוב ללה ליגה במהרה. בקבוצה שהודרכה בתחילת העונה על ידי אייטור קראנקה וכעת מאומנת בידי פאקו לופס, מחפשים חלוץ וכך עלה שמו של וייסמן. הישראלי מאוד מוערך בקבוצות ליגת המשנה, אחרי שכבש בעונה שעברה 21 שערים בקמפיין העלייה של ויאדוליד.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד
ישוב לליגה בה הפציץ בעונה שעברה? שון וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

בספרד טענו אתמול (שלישי) שהחלוץ בן ה-26 עלול להימכר אחרי פתיחת העונה הרעה שלו ושל קבוצתו, שמדורגת במקום ה-15 בלבד בליגה הספרדית, שתי נקודות מהקו האדום. על פי הדיווח, ויאדוליד מתכננת מהפכה כוללת בסגל בחלון ההעברות של ינואר ו-וייסמן שכבש העונה שער אחד בלבד ב-13 הופעות, עשוי להיות חלק ממנה.

"בעקבות היכולת הרעה של וייסמן, האפשרות למכור אותו כבר לא נשללת על הסף, והיא בהחלט נשקלת", כתבו בספרד. מאמן הקבוצה חוסה רוחו מאמין שוייסמן לא מתאים לסגנון המשחק שהוא מנסה להטמיע העונה, ולכן גם לא כובש מספיק ולא מעורב מספיק בהתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי