צפו בשערים: עומרי אלטמן כבש צמד במהפך של א.א.ק לרנקה

play
עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1 06:24

הישראלי הוביל מהפך מ-2:0 ל-2:3, אריס לימסול איזנה, אבל פראג' קבע 3:4 בדקה ה-94. אלטמן עם 8 שערי ליגה העונה בקפריסין

(גודל טקסט)

עומרי אלטמן הבקיע הערב (ראשון) צמד בליגה הקפריסאית, כשסייע לא.א.ק לרנקה להפוך פיגור ביתי 2:0 מול אריס לימסול לניצחון דרמטי 3:4. הישראלי כבש מקרוב וצימק בדקה ה-33, אחרי שתי דקות רפא לופס הפורטוגלי השווה ובדקה ה-65 אלטמן נגח לקורה, בעט את הריבאונד גם כן לקורה ואז הרשית בימין. האורחת הצליחה להשוות בדקה ה-78 בזכות יאניק גומיס שחגג גם הוא צמד, אך בדקה הרביעית של תוספת הזמן הכריע עימאד פראג' הצרפתי עבור א.א.ק, שחזרה לפסגה עם 44 נקודות אחרי 19 מחזורים. אפואל ניקוסיה שנייה עם נקודה פחות, פאפוס שלישית עם 41.

אלטמן הגיע לשמונה שערי ליגה שמציבים אותו כסגן של ז'איר מפאפוס, מלך השערים עם 14. הישראלי כבש העונה גם שלוש פעמים באירופה, כך שבמאזנו 11 שערים בכל המסגרות וזה שווה לשיא הקריירה שלו.

* עוד בקפריסין: עידו שחר השלים 90 דקות בניצחונה של אפולון לימסול 0:3 על אנורתוזיס פמגוסטה. קבוצתו במקום החמישי ובמרחק 12 נקודות מהפסגה, עם משחק חסר.

השער הראשון של עומרי אלטמן

השער השני של עומרי אלטמן

* ליאור רפאלוב הפצוע נעדר ממשחקה של אנדרלכט, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול האקסית שלו קלאב ברוז' במחזור ה-20 בליגה הבלגית. אנדרלכט רק במקום ה-11 ובמרחק שש נקודות מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף הקונפרנס ליג, כשהפער מברוז' הרביעית בפלייאוף האליפות עומד על 11 נקודות.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שניצחה 0:3 בחוץ את כרונינגן ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגת הליגה ההולנדית. לאחר רצף המעידות של אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן, מי שכרגע הכי קרובה אליה היא אלקמאר עם 33 נקודות, כאשר לשתי האחרות 32.