בספרד טוענים: המגעים להעברת שון וייסמן לגרנאדה תופסים תאוצה

play
חלוץ ויאדוליד שון וייסמן | GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1 07:52

אופציה א' של האנדלוסים ירדה מהפרק וכעת הם החליטו להסתער על חלוץ ריאל ויאדוליד. המו"מ מתקדם והמחלוקות אמורות להיפתר

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

בספרד מדווחים שהמגעים על מעברו של שון וייסמן מריאל ויאדוליד לגרנאדה "נמצאים בכיוון הנכון ותופסים תאוצה". עיקר המחלוקות על פי התקשורת המקומית, נוגעים למתווה העסקה: ויאדוליד דורשת להכניס סעיף על חובת רכישה במקרה שגרנאדה תעלה ללה ליגה והדיבורים הם על סכום שנע סביב 3 מיליון יורו.

בגרנאדה עדיין מנסים לשפר תנאים, אבל אם לשפוט על פי התקשורת בספרד – נראה שוייסמן יעבור לאנדלוסיה. המטרה הראשונה של גרנאדה הייתה חלוץ ריאל סוסיאדד, ג'ון קאריקבורו, אבל הוא הושאל אתמול ללגאנס ובמועדון עברו לאופצייה ב': שון וייסמן.

וייסמן הוא אחד מהשחקנים האהובים על האוהדים של ויאדוליד והוא שימש בורג מרכזי בעלייה המהירה של הקבוצה בחזרה ללה ליגה, אבל הוא מתקשה לבוא לידי ביטוי בליגה הבכירה – בדיוק כפי שקרה בעונה הראשונה שלו בספרד (שהסתיימה עם ירידת ליגה של ויאדוליד). אחרי שחלון ההעברות של ינואר נפתח, החלו להישמע דיבורים יומיומיים על כך שהסגולים-לבנים רוצים לרענן את הסגל, להתחזק בחלוץ ולהשתחרר מהישראלי.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד חוגג שער
הבריק בליגה השנייה, מתקשה בראשונה. וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

גרנאדה ירדה בתום העונה שעברה לליגת המשנה בספרד ושואפת לשוב ללה ליגה במהרה. בקבוצה שהודרכה בתחילת העונה על ידי אייטור קראנקה וכעת מאומנת בידי פאקו לופס, מחפשים חלוץ. הישראלי מאוד מוערך בקבוצות ליגת המשנה, אחרי שכבש בעונה שעברה 21 שערים בקמפיין העלייה של ויאדוליד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי