ליאל עבדה בישל ב-0:5 של סלטיק בגביע הסקוטי

play
ללא בעיות. ליאל עבדה והחברים חוגגים | GettyImages, Ian MacNicol
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1 06:53

הישראלי פתח בהרכב, שיחק 59 דקות והכין את השער השני בניצחון הקל על מורטון מליגת המשנה. בכורה ללידור כהן בקון קאן, הפסד לקליימן, ניצחון למלדה

(גודל טקסט)

ליאל עבדה בישל היום (שבת) בניצחונה הקליל של סלטיק 0:5 בבית על מורטון מליגת המשנה, בדרך לשמינית גמר הגביע הסקוטי. שחקן הכנף הישראלי פתח בהרכב והכין בדקה ה-21 ליפני קיוגו פורוהאשי, שהשלים צמד בדקה ה-45 אחרי הרחקה רעה בהגנה לכדור רוחב נוסף של עבדה. גם ארון מוי האוסטרלי כבש צמד עבור האלופה, דייויד טרנבול השלים. עבדה הוחלף בדקה ה-59.

* לידור כהן ערך הופעת בכורה במדי קון קאן, קבוצתו השלישית בליגה התאילנדית, והוחלף בדקה ה-53 בניצחון החוץ 0:2 על רצ'אבורי במחזור ה-16. קון קאן נמלטה מהקו האדום בזכות הניצחון ועלתה למקום ה-13.

שחקני סלטיק חוגגים, ליאל עבדה שלישי משמאל
ללא בעיות. ליאל עבדה והחברים חוגגים | GettyImages, Ian MacNicol

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס ונכנע שלוש פעמים לספרדי מאנו גרסיה, שהוביל את אריס סלוניקי ל-0:3 ביתי. בעקבות התוצאה הזו, אריס חלפה על פני וולוס ועלתה למקום החמישי בליגה היוונית.

* יונס מלדה שיחק 13 דקות כמחליף ב-2:3 הביתי של מכלן על קורטרייק. קבוצתו התקדמה למקום ה-12 בליגה הבלגית ומקדימה כעת את הקו האדום בחמש נקודות, כשהיא גם עם משחק פחות.