דיווח: "וייסמן שבר את הכלים, ויאדוליד לא רצתה אותו בחדר ההלבשה"

play
שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן | GettyImages, Angel Martinez
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1 07:03

בתקשורת הספרדית טוענים שהחלוץ לא חגג עם חבריו את הניצחון על ולנסיה ונסע על דעת עצמו לגרנאדה: "המאמנים הבינו שעדיף להיפרד ממנו"

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

24 שעות חלפו מאז עזיבתו של שון וייסמן לגרנאדה, ובספרד טוענים כי היתה זו עזיבה דרמטית למדי. לפי העיתונאי הספרדי חוסה איגנסיו טורנדיחו, "וייסמן הפך אובססיבי לעזיבה ודרש לעזוב מיד לאחר הניצחון על ולנסיה. בעוד כולם חגגו את הניצחון, שון בחר שלא לחגוג איתם, ביקש שוב ושוב לעזוב וכך היה גם ביומיים שלאחר המשחק".

אבל זה לא הכל. לפי אותו דיווח, וייסמן נסע לגרנאדה על דעת עצמו, בלי שקיבל את כל האישורים מוויאדוליד: "הוא נסע ללא אישור, שבר את כל הכלים, ופשוט הופיע בגרנאדה. ויאדוליד החליטה להסכים לשחרר אותו, לא רק בגלל היכולת שלו על כר הדשא, אלא כי היא הבינה שעדיף לקבוצה שהוא כבר לא יהיה חלק מחדר ההלבשה. הסיבה שהוא לא ממשיך בקבוצה העונה היא בגלל שהוא רצה לעזוב. מבחינה מקצועית הוא לא עמד בציפיות, וגם המאמנים החליטו שעדיף להיפרד ממנו".

היום נפרד וייסמן מאוהדי ויאדוליד וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אין לי מילים. אני רוצה להודות לכל אוהד ואוהד. זו היתה תקופה מאוד משמעותית עבורי ועבור משפחתי. תודה מעומק הלב".

רארש איליה חתם במכבי תל אביב: "זוכר את האווירה בבלומפילד"
קלימלה: "שמעתי בום והתעוררתי. ראיתי דמות שחמקה ממני"
נמשכים המגעים למכירת איגור זלאטנוביץ' לכוכב האדום בלגרד

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן
עזיבה לא פשוטה. וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

בסך הכל במדי ויאדוליד רשם החלוץ 92 הופעות, הבקיע 30 שערים ובישל עוד שישה. המשימה של וייסמן ושל חבריו החדשים תהיה למחוק פער של שש נקודות מאייבר שבמקום השני כדי לתפוס את אחד משני הכרטיסים שמעניקים העפלה אוטומטית. במקום הראשון נמצאת לאס פלמאס שביתרון שבע נקודות על גרנאדה. בכל מקרה, מקומות 3-6 יתחרו דרך הפלייאוף על הכרטיס השלישי, כך שגרנאדה בתמונת ההעפלה לאחר 25 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי