באוסטריה מעריכים: ייקח זמן עד שאוסקר גלוך יהפוך לשחקן הרכב

הקשר עשוי לערוך בכורה רשמית מול לוסטנאו ב-18:00: "זלצבורג תתן לו את הזמן". המנהל הספורטיבי של אוסטריה וינה: "ליידנר כישרון מלהיב"

(גודל טקסט)

אחרי שקיבל את אשרת העבודה, אוסקר גלוך מתכונן למה שעשויה להופעת הבכורה הרשמית שלו במדי רד בול זלצבורג הערב (שבת, 18:00) נגד לוסטנאו בליגה האוסטרית. באוסטריה העריכו שהקשר בן ה-18 שנרכש ממכבי תל אביב ב-7 מיליון יורו, לא יפתח בהרכב אבל עשוי להשתלב מהספסל. בתקשורת האוסטרית העריכו אתמול ש"ייקח זמן עד שגלוך ישתלב ויהפוך לשחקן הרכב. הוא לא מסוג הכישרונות שמוכנים לפריצה מיידית".

מאמן זלצבורג מתיאס יאיסל אמר אתמול ש"גלוך הותיר רושם טוב באימונים, ועושה התקדמות מרשימה". כמו כן הוא הוסיף ש"גלוך יעניק לנו הרבה רגעי אושר בעתיד", ורמז שהוא עדיין בשלבי התאקלמות ראשוניים מאוד, ולכן הקבוצה תעניק לו את הזמן הנדרש כדי להתחיל לבוא לידי ביטוי.

בכתבה באתר "LAOLA1" שסקרה את הצעירים הבולטים שהצטרפו לליגה האוסטרית לקראת החזרה מפגרת החורף, נכתב על גלוך: "זלצבורג הצליחה לעשות עוד עסקה גדולה כשהנחיתה שחקן שנחשב לכישרון ברמה הכי גבוהה באירופה. לגלוך יש את כל מה שנדרש משחקן גדול שנמצא בדרך לקריירה גדולה, אבל זה עשוי לקחת זמן – משהו שזלצבורג מוכנה להעניק לו".

אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג
לוקח את הזמן. גלוך | אתר רשמי, רד בול זלצבורג

באותה כתבה הוקדשו כמה פסקאות גם לדורון ליידנר, שעבר בהשאלה מאולימפיאקוס לאוסטריה וינה. ליידנר צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה מחר ב-18:00 מול אוסטריה קלגנפורט. המנהל הספורטיבי של וינה מנואל אורטלכנר אמר על המגן: "כמעט החתמנו אותו בקיץ האחרון. כבר ערכנו לו סיור במתקנים, וחשבנו שזה סגור. בסוף הוא סגר באולימפיאקוס, בעיקר בגלל שהעסקה הייתה משתלמת יותר מבחינה כלכלית. מבחינתי מדובר בכישרון מלהיב מאוד, אבל המקום שלו בהרכב לא מובטח. הוא יצטרך להוכיח את עצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי