אוסקר גלוך ערך בכורה רשמית במדי זלצבורג, שער לתאי בריבו

play
שחקני רד בול זלצבורג חוגגים | GettyImages, Franz Kirchmayr
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.2 05:32

קשר הרכש ממכבי תל אביב שיחק 17 דקות ב-0:4 על אוסטריה לוסטנאו, חלוץ וולפסברגר צימק בהפסד הביתי 2:1 לטירול. עבדה בישל בגביע הסקוטי, נאתכו ופרטיזן הושפלו

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך ערך הערב (שבת) את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי רד בול זלצבורג, שהביסה 0:4 בבית את אוסטריה לוסטאנו במחזור החזרה של הליגה האוסטרית אחרי פגרת החורף הארוכה. קשר הרכש ממכבי תל אביב התחיל את המשחק על הספסל, ובדקה ה-73 החליף את לוקה סוצ'יץ' הקרואטי בן ה-20 בעמדה שמאחורי שני החלוצים.

אלופת אוסטריה חיכתה לדקה ה-48 כדי לפרוץ את הסכר עם פרננדו, שהשלים צמד אחרי ארבע דקות. ניקולאס סיבלד חגג שער ליגה ראשון בדקה ה-76 והארגנטינאי המחליף קפאלדו חתם בתוספת הזמן. לג'וניור אדאמו נפסלו בתווך שני שערים, כשבאחד מהם סיפק גלוך את כדור העומק.

* תאי בריבו, חלוצה של נבחרת ישראל, כבש את שערו השמיני העונה בליגה האוסטרית, אבל רק צימק ל-2:1 בדקה ה-87, כאשר וולפסברגר הפסידה בביתה 2:1 לטירול.

תאי בריבו, שחקן וולפסברגר
שער ליגה שמיני. תאי בריבו | אימג'בנק GettyImages, SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP

* ליאל עבדה נכנס כמחליף בסלטיק כבר בדקה ה-14, בתוספת הזמן בישל לראו הטאטה היפני, וסייע לחבריו להביס 1:5 את סט. מירן בדרך לרבע גמר הגביע הסקוטי.

* ביברס נאתכו השלים דקות במדי פרטיזן בלגרד, והיה שותף להשפלה גדולה – תבוסה של 4:0 מול מלדוסט נובי סאד. הפער מהכוכב האדום הראשונה עומד על 11 נקודות.

* לידור כהן השלים 90 דקות בניצחונה של קון קאן 0:1 על פורט MTI בליגה התאילנדית. אחרי החמצת הפנדל של הישראלי, הפעם ג'אקיט פלאפון המקומי בעט מהנקודה הלבנה, החטיא גם הוא, אבל שלח את הכדור החוזר פנימה (45+6).

* מקסים פלקושצ'נקו שיחק 23 דקות כמחליף ב-2:2 של הונבד אצל קצ'קמט במחזור ה-19 בליגה ההונגרית, כאשר קבוצתו עדיין מתחת לקו האדום.

* דני גרופר נותר על הספסל של לודוגורץ, שניצחה 1:2 בחוץ את ספרטק ורנה בליגה הבולגרית ועלתה לפסגה, לפחות עד משחקה של צסק"א סופיה.

* עומר קורסיה ישב על הספסל של פראלימני בהפסד הביתי 2:1 לאפואל ניקוסיה בליגה הקפריסאית. קבוצתו במקום ה-11.